جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره فتوای پیروزی

حوزه/ به مناسبت پیروزی بزرگ فرزندان عراق و نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در برابر تروریست های داعش و آزادسازی موصل از دست تروریست ها حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام صبح روز گذشته جشنواره بزرگی را با عنوان فتوای پیروزی در دانشگاه بغداد برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت پیروزی بزرگ فرزندان عراق و نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در برابر تروریست های داعش و آزادسازی موصل از دست تروریست ها حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام صبح روز گذشته جشنواره بزرگی را با عنوان فتوای پیروزی در دانشگاه بغداد برگزار کرد.

در این مراسم حیدرالعبادی نخست وزیر عراق، وزیر دفاع، وزیر کشور، فرمانده نیروهای بسیج مردمی و فرماندهان امنیتی و شماری از شخصیت های دینی و فرهنگی و دانشگاهی و نمایندگان عتبات مقدس عراق و طالب الشمری پدر 5 شهید که فرزندان خود را در راه دفاع از عراق تقدیم کراه است حضور داشتند.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از آن میثم الزیدی سرپرست یگان نظامی العباس در نیروهای بسیج مردمی گفت: مردم عراق به نمایندگی از تمام جهان با تروریست ها جنگیدند و از این رو می توان گفت اگر مردم عراق نبودند تروریست ها می توانستند به سایر کشورهای منطقه نیز حمله ور شوند.

بسیج مردمی تحت فرمان مرجعیت به فعالیت خود ادامه می دهد

پس از آن حیدر العبادی در سخنان خود تاکید کرد که فتوای جهاد کفایی مرجعیت شیعه فتوای پیروزی بود و ما شاهد بودیم چگونه فرزندان عراق در پاسخ به فتوای حضرت آیت الله سیستانی به میدان آمدند.

وی افزود: این شهدا و مجروحان و رزمندگان بودند که در کنار ارتش و نیروی هوایی و مهندسی، پیروزی را برای ما رقم زدند و این پیروزی ها همچنان ادامه دارد و البته همچنان همه مردم باید مراقب باشند به صداهای فتنه انگیز گوش ندهند.

نخست وزیر عراق در ادامه با اشاره به وحدت میان مردم و نیروهای مسلح گفت: هنوز چالش های زیادی پیش روی ما قرار دارد و پس از آزادی سرزمین های عراق نیز ما نیازمند وحدت هستیم و اکنون نیز آماده ایم باقی مانده سرزمین ها را نیز از داعش بازپس بگیریم و در اینجا اعلام می کنیم بسج مردمی منحل نمی شود بلکه تحت فرمان مرجعیت عراق باقی می ماند.

جشنواره فتوای پیروزی

جشنواره فتوای پیروزی

جشنواره فتوای پیروزی

جشنواره فتوای پیروزی

جشنواره فتوای پیروزی

جشنواره فتوای پیروزی

جشنواره فتوای پیروزی

جشنواره فتوای پیروزی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha