جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با تأکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی تبلیغی از فکر جوانان انقلابی در حوزه تبلیغ ارزش‌های اسلامی بهره ببرند، گفت: هم‌اندیشی و مشورت مهم‌ترین نقش در هیئت‌ها و مراکز فرهنگی و تبلیغی را دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولین هیئت‌های مذهبی بجنورد اظهار داشت: حضور جوانان و استفاده از فکر این قشر فرهیخته جامعه در جلسات مختلف دینی و مذهبی مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه هوش و خلاقیت جوانان ایرانی زبانزد است، افزود: بنابراین باید برای بهره‌مندی از این هوش، استعداد و خلاقیت جوانان انقلابی در زمینه‌های مختلف بسترهای لازم را فراهم کنیم و آن‌ها را در امور مختلف مشارکت دهیم.

حجت‌الاسلام هدایتی در بخش دیگری با اشاره به اینکه نیازسنجی در کارهای هیئت‌ها و مراکز فرهنگی و تبلیغی یک اصل و اولویت کاری است، که از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: با نیازسنجی و برنامه‌ریزی قبل از هر کاری در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و با توجه به شرایط  موجود می‌توان، راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات در جامعه بود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت وجود هیئت‌های مذهبی اظهار داشت: دشمن به موقعیت و اهمیت هیئت‌های مذهبی پی برده، و کارهایی کرده و می‌کند که این هیئت‌ها را که این‌چنین مؤثر بودند و هستند را از تأثیر بیندازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد تأکید کرد: بنابراین باید از اشخاصی که در هیئت‌های مذهبی تلاش می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را کرد، چراکه همین سینه‌زنی‌ها و دسته‌های عزاداری بودند که مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند و به تا امروز این نقش بیش‌ازپیش مؤثرتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی بازوی توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند که با توجه به نقش قابل‌توجهی که هیئت‌های مذهبی در تعمیق فرهنگ اسلامی و توسعه باورهای دینی در جامعه دارد، ضروری است که بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرند .

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha