شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پاسخ موشکی یمن

حوزه/ ارتش و کمیته مردمی یمن با حملات جدید متجاوزین سعودی آمریکایی در دو منطقه "عیده" و "المناره" در شهرستان "نهم" استان صنعا مقابله کرد و خسارت سنگین جانی وارد و تجهیزات نظامی مزدوران را نابود کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ارتش و کمیته مردمی یمن با حملات جدید متجاوزین سعودی آمریکایی در دو منطقه "عیده" و "المناره" در شهرستان "نهم" استان صنعا مقابله کرد و خسارت سنگین جانی وارد و تجهیزات نظامی مزدوران را نابود کرد.

نیرو های موشکی ارتش و کمیته مردمی با موشک "زلزال 1" پایگاه مزدوران سعودی را در منطقه "مزویه" شهرستان الغیل هدف مستقیم قرار داده و نابود کرد.

منابع نظامی میدانی تاکید کرد: نیرو های ارتش و کمیته مردمی توانستند تعدادی از پایگاه های مزدوران را در اطراف کوه های "یام" در شهرستان "نهم" مورد حمله قرار دهد و تعدادی کشته و مجروح در صف های مزدوران به جای بگذارد و تعدادی که زنده ماندند فراری شدند.

در جبهه های استان جوف، منابع نظامی اشاره کرد: طی عملیاتی نظامی که ارتش و کمیته مردمی اجرا کردند، تعدادی از مزدوران متجاوزین سعودی اماراتی کشته و زخمی شدند و مخفیگاه های مزدوران در شمال شرق منطقه "حام" در شهرستان "المتون" استان جوف منهدم شد.

منابع نظامی تصریح کردند: توپخانه ارتش و کمیته مردمی همزمان، پایگاه های مزدوران سعودی را در منطقه "صفر الحنایا" هدف قرار داده و ضربه سنگینی در صفوف دشمن وارد کردند.

فیلم ها و عکس های موجود، اجساد کشته های متجاوزین و تجهیزات نابود شده آن را نشان می دهد و همچنین لحظه های فرار مزدوران به ثبت رسیده است.

در جبهه استان مأرب، منابع نظامی اشاره کردند که دو تن از متجاوزین سعودی با آتش ارتش و کمیته مردمی در شهرستان "صرواح" به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha