پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: لبنان امروز در مقابل خطر اسرائیلی و تکفیری می ایستد و بیرون راندن اشغالگران تکفیری از منطقه جرود عرسال دستاوردی ملی است که با همکاری ارتش و مقاومت صورت گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: لبنان امروز در مقابل خطر اسرائیلی و تکفیری می ایستد و بیرون راندن اشغالگران تکفیری از منطقه جرود عرسال دستاوردی ملی است که با همکاری ارتش و مقاومت صورت گرفته است.

شیخ قاووق در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی حسن مقدم در حسینیه شهرک زبدین اشاره کرد: دستاورد ملی در آزاد سازی جرود عرسال، دستاورد معادله ارتش، ملت و مقاومت است و این معادله باعث فزونی قدرت لبنان بر اسرائیل شده است و اسرائیل اولین کسی است که در جرود عرسال شکست خورد؛ چرا که در پی برپایی امارت جبهه النصره برای تشکیل کمربند امنیتی در مرز های شرقی لبنان بود.

جبهه النصره، بازوی اسرائیل بود که از آن برای تجاوز خود استفاده می کرد

وی ادامه داد: جبهه النصره، بازوی اسرائیل بود که از آن برای تجاوز خود استفاده می کرد و مقاومت این دست را قطع کرد و توانست به پروژه فتنه انگیزی میان شیعه و سنی پایان دهد. این جنگ ثابت کرد که جنگ ما ضد آوارگان، مذهب و ملت سوریه نیست بلکه جنگ لبنان علیه تکفیری هاست.

عضو شورای مرکزی حزب الله اشاره کرد: آزاد سازی جرود عرسال، زمینه را برای تسریع عملیات ارتش لبنان در آزاد سازی مناطق تحت سیطره داعش در اراضی لبنان، آماده ساخت.

شیخ قاووق در پایان تصریح کرد: حزب الله از مسئولیت ها و وظایف ملی خود در مواجهه با خطر تکفیری داعشی شانه خالی نخواهد کرد و این حزب الله است که در دور ترین نقاط و در عمق بیابان ها و در "جرود قاره، الجراجیر، جرود شرقی " با داعش می جنگد.

وی همچنین تاکید کرد: حزب الله برای ریشه کن کردن تروریسم داعشی در هر جایی که جنگ باشد، حضور خواهد یافت و با همکاری ارتش و مقاومت، لبنان می تواند پیروزی تاریخی راهبردی رقم بزند که کشور های بزرگ تحت عنوان ائتلاف بین المللی می جنگد و شکست خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha