پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور آیت الله اعرافی در مدرسه سالارشهیدان تبریز

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور، از مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز بازدید کرد و در جریان برنامه ها و فعالیت های این مدرسه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله علیرضا اعرافی، یکشنبه ۱۵ مرداد ماه، در ادامه برنامه های سفر به آذربایجان شرقی، از مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز بازدید کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور، در این بازدید، پس از توضیحات مسئولان مدرسه، در جریان برنامه ها، فعالیت ها و مسائل و مشکلات این مدرسه قرار گرفت.

آیت الله اعرافی همچنین با حضور در جمع طلاب مدرسه سالار شهیدان، آنان را به اهتمام ویژه به تهذیب و اخلاق و جدیدت در تحصیل توصیه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده صلاب از فرصت طلبگی، تصریح کرد: در حوزه تحصیل باید توأم با تهذیب نفس و خودسازی باشد تا طلاب بتوانند به قله های رفیع علمی و معرفتی دست یابند.

مدیر حوزه های علمیه کشور، توجه ویژه طلاب به درس و بحث و مباحثه را بسیار ضروری خواند و بر الگوگیری از بزرگان حوزه تاکید کرد.

برپایه این گزارش، شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، حضور در بیت مرحوم آیت الله غروی تبریزی(ره)، و ... از دیگر برنامه های سفر آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به تبریز بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha