چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

حوزه/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان از اجرای طرح «رشد ۲» با هدف توانمندسازی فعالین فرهنگی و با سخنرانی صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی، در شهر شهمیرزاد خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح «رشد 2» رخداد عظیم آموزشی با هدف توانمندسازی فعالین فرهنگی، از یکشنبه 22 تا 26 مردادماه، به مدت 5 روز در مجتمع فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد استان سمنان برگزار می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سمنان با بیان اینکه برای برگزاری این طرح 160 فعال فرهنگی که در سطح استان سمنان به کارهای فرهنگی به‌صورت خودجوش فعال بودند شناسایی‌شده‌اند، افزود: از این تعداد ثبت‌نام‌شده تنها 60 نفر برای حضور در این دوره انتخاب می‌شوند تا این دوره با کیفیت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به مهمانان این برنامه افزود: حجج اسلام ‌والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه، عبدالحسین خسروپناه، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیر موسسه حکمت و فلسفه ایران،  سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی، دکتر محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور عالی فرمانده کل سپاه، دکتر ودود حیدری، مدیر بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌های سراسر کشور، سردار عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا و دکتر حسین عرب اسدی، عضو کارگروه مدیریت راهبردی فرهنگی کشور از مهمانان طرح «رشد 2» در استان سمنان هستند.

حجت الاسلام رستمیان، ایجاد روحیه وحدت و همراهی، همدلی و هم‌زبانی در جهت برطرف کردن مشکلات و ضعف‌های فرهنگی استان سمنان را از دیگر اهداف طرح «رشد 2» برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha