سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بحرین

حوزه/ نیرو های رژیم آل خلیفه بار دیگر به شهرک "کرزکان" و شهرک های اطراف یورش برده و وارد خانه های ساکنین در کرزکان و المالکیه شده و تعدادی را بازداشت کردند که از این میان ۴ نفر آن ها از یک خانواده بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیرو های رژیم آل خلیفه بار دیگر به شهرک "کرزکان" و شهرک های اطراف یورش برده و وارد خانه های ساکنین در کرزکان و المالکیه شده و تعدادی را بازداشت کردند که از این میان 4 نفر آن ها از یک خانواده بودند.

منابع محلی اشاره کردند که نیرو های آل خلیفه، 4 تن از اعضای خانواده شهید فاضل عباس را که یکی از آن ها زن بود، بازداشت کرد و اسامی آن ها عبارت است از حسن مكي عباس مرهون، علي مكي عباس مرهون، وزينب مكي عباس مرهون.

همچنین نیرو های آل خلیفه شب گذشته به منزل حسن مکی که ربوده شده، یورش بردند و خواهرش زینب و امین حبیب منسی همسر زینب را ربودند.

* اطلاعاتی از افراد ربوده شده در دست نیست

اطلاعاتی از افراد ربوده شده در دست نیست و نگرانی ها در مورد سلامت آن ها شدید است. نیرو ها دارایی های شخصی آنان را به هنگام یورش به خانه های آنان و تخریب محتویات آن مصادره کرده است.

در یورش های صبح یکشنبه به شهرک المالکیه، نیرو های آل خلیفه "محمد عطیه محمد" و برادرش "حسن عطیه محمد" را بعد از حمله به خانه اش ربود.

دستگاه امنیتی آل خلیفه به فرماندهی آنچه دستگاه امنیت ملی خوانده می شود، به خانه های مردم در مناطق مختلف بحرین یورش می برند و بعد از تعرض به خانه ها و ساکنین آن، اقدام به ربودن افراد می کنند.

این یورش ها با فرا رسیدن مناسبت های ملی یا مردمی برای جلوگیری مردم از مشارکت در آن و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، شدت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha