پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعلام زمان برگزاری نمایشگاه «آموزش و مشاغل اسلامی» در مسجد بیرمنگام

حوزه/نمایشگاه یک روزه «آموزش و پرورش و مشاغل اسلامی» که قرار است با همکاری «انجمن مدارس تکمیلی مسلمانان» در مسجد مرکزی بیرمنگام برگزار شود، از دو بخش جداگانه مربوط به آموزش و مشاغل تشکیل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نمایشگاه «آموزش و پرورش و مشاغل اسلامی» قرار است روز یکشنبه 24 سپتامبر 2017 از صبح تا بعد از ظهر در محل مسجد مرکزی بیرمنگام در شهر بیرمنگام واقع در انگلستان برگزار گردد. این همایش که توسط « انجمن مدارس تکمیلی مسلمانان» در انگلیس برگزار می‌شود شامل دو بخش جداگانه مربوط به آموزش و پرورش و همچنین نمایشگاه شغلی خواهد بود.

در بخش نمایشگاه آموزش و پرورش برخی از بهترین اراده دهندگان خدمات در زمینه آموزش اسلامی در انگلستان معرفی خواهند شد. در این رویداد مدارس تکمیلی اسلامی، مساجد، مدارس آخر هفته برای دانش آموزان مسلمان در غرب، مراکز آموزش و پرورش و یا امکانات «تحصیل در خانه» برای دانش آموزان مسلمان معرفی می‌گردند.

بخش دوم این نمایشگاه نیز مربوط به مشاغل، کسب درآمد و شغل یابی تحصیل‌کردگان مسلمان می‌باشد. دانش آموختگان و فارغ التحصیلان موسسات آموزشی و مدارس اسلامی می‌توانند راه کسب درآمد را در این رویداد اسلامی پیدا کرده و بهترین شیوه برای خدمت به امت اسلامی را انتخاب کنند. متخصصان در حوزه‌های مختلفی چون امام جماعت مساجد، آموزش و پرورش، روحانیت، کار اجتماعی، رسانه، قانون و کارهای داوطلبانه و امدادگری نیز در این گردهمایی حضور داشته و  تجربه‌های ارزشمند خود را برای جوانان مسلمان به اشتراک می‌گذارند.

همچنین انتظار می‌رود در این همایش یک روزه شرکت کنندگانی از جمله مدرسان  و معلمان، ارائه دهندگان انواع برنامه‌های درسی، تهیه کنندگان منابع آموزشی، ناشران، نویسندگان، سازمان‌های آموزشی، ایده دهندگان و کارآفرینان، وکلا و دیگر صاحبان‌نظران و دست اندرکاران آموزش و مشاغل اسلامی در انگلیس حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha