جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 421911
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
مؤسسه الحکمه

حوزه/ ۱۰ نفر از علمای چهار کشور آفریقایی صبح امروز از موسسه الحکمه جامعه المصطفی (ص) بازدید و در جلسه ای با حضور مسئولین موسسه شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  ۱۰  نفر از علمای چهار کشور آفریقایی صبح امروز از موسسه الحکمه جامعه المصطفی (ص) بازدید و در جلسه ای با حضور مسئولین موسسه شرکت کردند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین  محسن ملک افضلی، رئیس موسسه الحکمه ضمن تبیین اهداف و فعالیت های موسسه به تشریح نحوه اجرای دوره های کوتاه مدت پرداخت و ابراز داشت: این مؤسسه به صورت تخصصی  دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی را برای فراگیران سراسر جهان با ادیان و مذاهب گوناگون  برگزار می کند.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی انجام شده در موسسه الحکمه، ابراز داشت: دوره های آموزشی صرفا به جلسات آموزشی خلاصه نمی شود؛ بلکه برنامه های فرهنگی متنوع از جمله بازدید از اماکن مختلف مذهبی و فرهنگی و دیدار با شخصیت های بزرگ دینی برای فراگیران در نظر گرفته می شود.

رئیس مؤسسه الحکمه عنوان داشت: این موسسه پذیرای فراگیران از تمامی کشورهای مسلمان می باشد که علوم و معارف اسلامی را بدون تعصب علمی و مذهبی آموزش می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک افضلی در ادامه به سوالاتی که از جانب مهمانان مطرح شد، پاسخ داد و از پذیرش دوره های کوتاه مدت از کشورهای آفریقایی استقبال نمود.

علمای کشور های آفریقایی نیز ضمن ارج نهادن به فعالیت های صورت گرفته در موسسه الحکمه، برگسترش و توسعه این گونه فعالیت ها تاکید کرده و خواهان همکاری های متقابل درخصوص آموزش های کوتاه مدت به فراگیران شدند.

بازدید از کلاس های آموزشی از دیگر برنامه ها بود که مورد توجه مهمانان مؤسسه قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha