جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جریان الوفاء بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین، تنش های موجود در منطقه را در راستای پیروزی های محور مقاومت در عراق، لبنان و سوریه دانست و گفت: ابزار های اجرایی قدرت های استکباری از شکست و ناکامی رنج می برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین در بیانیه ای تنش های موجود در منطقه را در راستای پیروزی های محور مقاومت در عراق، لبنان و سوریه دانست و گفت: ابزار های اجرایی قدرت های استکباری از شکست و ناکامی رنج می برد.

این جریان در بیانیه خود تصریح کرد: دست های اجرایی در قالب رژیم های قبیله ای و گروهک های تکفیری برای شدت بخشیدن به ظلم و ستم در یمن و شرق شبه جزیره عربی و بحرین تلاش می کنند و این درحالی است که این رژیم ها از بحران های مختلف رنج می برند.

این جریان بحرینی ادامه داد: از جمله مسائلی که با آن درگیر هستند؛ مشکلات اقتصادی، جنگ علیه مردم یمن و تعقیب های قضایی با اتهامات تروریستی است.

* ملت بحرین و العوامیه در مقابل آل سعود و آل خلیفه مقاوم هستند

الوفاء همچنین تاکید کرد: ملت بحرین و العوامیه در مقابل آل سعود و آل خلیفه و مزدوران بین المللی آنان بسیار مقاوم و سر سخت هستند.

جریان الوفاء الاسلامی با اشاره به اینکه اقدام آل خلیفه به ارتکاب جنایت در حق شهروندان، مقدسات و آیت الله عیسی قاسم، هزینه رژیم آل خلیفه را در این درگیری افزایش می دهد، از مردم بحرین خواست تا "صبر راهبردی و تمسک به مقاومت سیاسی و میدانی" را در اولویت قرار دهند و همچنین تاکید کرد که شکست آل خلیفه حتمی به نظر می رسد.

شایان ذکر است که جریان الوفاء الاسلامی در ائتلاف نیرو های انقلابی مخالف عضو است و این ائتلاف متشکل از ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جنبش حق، جریان العمل الاسلامی، جنبش خلاص و جنبش احرار البحرین است و هدفش برپایی نظام جمهوری در بحرین و سقوط رژیم آل خلیفه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha