جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/ شیخ حبلی گفت: با شکست خوردن جبهه غربی عربی و توطئه گران علیه سوریه، این کشور به ریاست بشار اسد به عنوان قلب تپنیده عربی و یکی از ارکان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی باقی می ماند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جمعیت الفت در جریان دیدار با هاله الاسعد رئیس جمعیت امت عربی از پیروزی های میدانی ارتش سوریه و هم پیمانانش به ویژه پیروزی های اخیر آنها در جبهه ریف حمص و آزادی این منطقه از دست تروریست ها تجلیل کرد.

وی افزود: این پیروزی به لیست پیروزی های گذشته ارتش سوریه افزوده می شود؛ پیروزی هایی که به برکت فداکاری فرزندان سوریه رقم خورد تا سوریه یکپارچه بماند و از سلطه تروریست ها و حامیان آنها خارج شود و با شکست خوردن جبهه غربی عربی و توطئه گران علیه سوریه، این کشور به ریاست بشار اسد به عنوان قلب تپنیده عربی و یکی از ارکان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی باقی بماند.

در این دیدار خانم الاسعد نیز با تاکید بر مواضع جامع اسلامی و ملی خود تاکید کرد: ما برای مبارزه با اندیشه تروریسم تکفیری که برای تامین منافع وهابیت خدمت می کند نیازمند موضع گیری و روشنگری علمای پاک هستیم؛ چراکه امروز اندیشه وهابیت به منبع تروریسم تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha