جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور در ‎مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: از زمان پيروزي انقلاب ما با دو تهديد از درون و بيرون مواجه بوده ايم و مزدوان داخلي براي اربابان خود خوش رقصي مي كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور، امروز در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: از زمان پيروزي انقلاب ما با دو تهديد از درون و بيرون مواجه بوده ايم و مزدوان داخلي براي اربابان خود خوش رقصي مي كردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، تهديدات بيروني همواره وجود داشته است و ميدان دار همه اين صحنه ها كه با این تهدیدات مقابله كرد در وهله نخست امام(ره) و پس از مقام معظم رهبري است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: ابهت امام(ره) و امروز اقتدار مقام معظم رهبری رهبري عرصه را بر دشمنان داخلي و خارجي تنگ كرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: عنصر دوم مقابله با تهدیدات دشمن ملت ايران بوده كه تا پاي جان در همه صحنه ها ايستاده است و شهدا تقديم كرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری، عنصر سوم مقابله با دشمن را نيروي هاي مسلح و به ويژه نيروي سپاه و بسيج عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه با اين تعبير امام آميخته است که «اگر سپاه نبود كشور هم نبود»؛ سپاه ميدان دار كشور است و هرجا كه مشكلي بود سپاه در خط مقدم دفاع قرار داشت.

وی تصریح کرد:سپاه در اين ميدان براي دفاع از كشور ملت ايران هزاران شهيد تقديم كرده است و هرگز در تاريخ اين كشور فراموش نخواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم از تلاش های خالصانه سردار جمیری تشکر کرد و گفت: از تلاش هاي مخلصانه سردار جميري تشكر مي كنم از برادر متعهد سردار رزمجو به خاطر پذیرش این مسؤولیت تقدیر می کنم. لحظه لحظه خدمت سردار جمیری از ذهن مردم استان بوشهر فراموش نخواهد شد.

برپایه این گزارش، آیت الله حسینی بوشهری با اهدا لوح تقدیر از تلاش های خالصانه سردار جمیری فرمانده سابق سپاه استان بوشهر تقدیر کر.

عظمت سپاه بر همه روشن است

سردار فتح الله جمیری، فرمانده سابق سپاه استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهاد مقدسي است كه اين عظمت و بزرگي آن بر همه روشن است.

وی به ماموریت های سپاه اشاره کرد و افزود: ماموريت سپاه مقابله با تهديدات سخت، نيمه سخت، نرم و عمق بخشي داخلي و خارجي است كه در سپاه استان همه اين ماموريت ها دنبال شده است.

سردار جمیری از انتخاب سپاه استان بوشهر برای چهارمین سال پیاپی به عنوان سپاه برتر در بین استان های کشور خبر داد و اظهار کرد: سپاه استان امروز در شرايط خوبي قرار دارد و در سال هاي ٩٢، ٩٣، ٩٤ و ٩٥ به عنوان سپاه نمونه كشور انتخاب شده است.

فرمانده سابق سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: کارهای  بسیاری در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی انجام شده است که اگر بخواهيم به موضوع زير ساخت ها و محروميت زدايي بپردازيم چند جلسه زمان نياز دارد؛ امروز در بسياري از روستاهاي محروم خدمات مهمي صورت گرفته است.

جمیری افزود: امروز در بحث راهيان نور در اردوگاه هاي مختلف جا و مكان وجود دارد، تشكيل يك تيپ مقتدر در اين چند سال باعث مباهات ما در استان شده كه بتوانيم با تعامل ماموريت هاي خود را انجام دهيم و من نیز به عنوان يك خدمتگزار در خدمت خدمتگزاراني بودم كه اين كارها را انجام مي دادند.

وی افزود: تمام تلاش ما اين بوده اين سپاه يك سپاه مردمي باشد كه در كنار مردم و در خدمت مردم باشد و اين را براي خود افتخار مي دانيم و هركجا باشم خود را خدمتگزار مردم بوشهر مي دانم.

پست و مقام و درجه براي كسي ماندگار نيست

سردار علی رزمجو، فرمانده جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این مراسم با تقدیر از حسن توجه سرلشكر جعفري نسبت وی برای انتصاب در این سمت، گفت: افراد لایق دیگری نیز در استان بودند، اما بر اساس تكليفي كه بر دوش ما گذاشتند ما هم مامور به انجام اين تكليف شديم.

وی افزود: بعد ٣٥ سال خدمت الان توفيق و سعادت نصيبم شد در جمع بسيجيان و تلاشگران در سپاه امام صادق(ع) باشم، در ابتدا دست نياز به سمت خداي بي نياز و بعد از به سمت همكاران دراز مي كنم كه بتوانيم ماموريت خود در راستاي پاسداري از نظام اسلامي انجام دهم

فرمانده جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پست و مقام و درجه براي كسي ماندگار نيست  و جا دارد به سهم خود از تلاش هاي مجدانه سردار جميري تشكر مي كنم.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات سردار جمیری تقدیر و طی حکمی از سوی سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه، سردار رزمجو به عنوان فرمانده جدید سپاه استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha