چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی استان قزوین، از تولید دو فیلم مستند فعالیت های روحانیون در پیاده روی اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس افشار، در نشست اعضای کارگروه ستاد اربعین حسینی با معاونت فرهنگی آموزشی بعثه مقام معظم رهبری که صبح امروز در محل این بعثه برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین احمدی، با اشاره به حضور فعال و با نشاط روحانیون حوزه علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی اظهارکرد:خوشبختانه در تمام جلسات ستاد اربعین حسینی و با هماهنگی خوب مدیر حوزه استان توانسته ایم، زمینه فعالیت تبلیغی روحانیون را در برنامه های مراسم اربعین حسینی در موکب ها به خوبی فراهم آوریم .

مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی با تاکید بر لزوم تولید فیلم های مستند  از این مانور بزرگ فرهنگی، بیان داشت: امسال در تلاش هستیم که یک تیم قوی رسانه ای برای ساخت دو فیلم مستند از حضور فعال و با نشاط روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین به کربلای معلی و نجف اشرف اعزام نمایی تا بتوانیم بخشی از این حضور را به خوبی به تصویر بکشیم.

وی افزود: کارهای اعزام تیم رسانه ای در حال انجام است که امیدواریم با حمایت بعثه مقام معظم رهبری همچون سال گذشته بتوانیم فیلم مستند قابل قبولی را تولید و برای مخاطبین نمایش در آید.

حجت الاسلام  افشار به فراخوانی عکاسان استان قزوین در رابطه با اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های کارگروه یاوران اربعین در عرصه رسانه ای، این است که زمینه حضور عکاسان در این کنگره عظیم جهت شکار لحظه های ناب حضور روحانیون و طلاب در مراسم پیاده روی اربعین حسینی فراهم شود و پس از آن با برپایی نمایشگاهی، به  عکس های برگزیده، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین در پایان با قدردانی از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر حوزه استان در رابطه با برگزاری جلسات ستاد اربعین،  گفت: خوشبختانه مدیریت حوزه علمیه قزوین پیگیر جلسات اربعین حسینی هستند و اولین جلسه این ستاد نیز در استان برگزار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha