جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیروهای امنیتی آل خلیفه

حوزه/ یکی از جوانان بازداشت شده در کرزکان که حسین ابراهیم نام دارد، از زمانی که بازداشت شده به شدت بیمار است و به خاطر عدم دسترسی به دارو، نگرانی های جدی درباره سلامتی وی وجود دارد و از سوی دیگر مسئولان اداره تحقیقات جنایی نیز از مداوا و ارسال دارو برای این جوان بیمار خودداری می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خبرهای رسیده از بحرین حاکی از آن است که شمار بازداشت شدگان در مناطق غربی بحرین رو به افزایش است که برخی از آنها نیز زنان بحرینی هستند. این شهروندان در جریان عملیات حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به منازل مردم در منطقه کرزکان بازداشت شده اند.

منابع بحرینی می گویند تمام بازداشت شدگان در معرض شکنجه و بدرفتاری قرار می گیرند و مسئولان بحرین قصد دارند آنها را به تروریست بودن متهم کنند .

کمیته رسانه ای کرزکان نیز اعلام کرده یکی از جوانان بازداشت شده که حسین ابراهیم نام دارد، از زمانی که بازداشت شده به شدت بیمار است و به خاطر عدم دسترسی وی به دارو، نگرانی های جدی درباره سلامتی وی وجود دارد و از سوی دیگر مسئولان اداره تحقیقات جنایی نیز از مداوا و ارسال دارو برای این جوان بیمار خودداری می کنند.

سید احمد وداعی مدیر مرکز حقوق بشر و دموکراسی بحرین نیز گفته که مسئولان امنیتی، زینب مرهون را پس از 48 ساعت بازداشت به زندان شهر عیسی منتقل کرده اند و اکنون شنار زنان زندانی انقلابی به 10 نفر می رسد.

مسئولان امنیتی زینب را به همراه سه نفر دیگر از اعضای خانواده اش بازداشت کردند که همگی از بستگان درجه یک شهید فاضل عباس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha