جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله احمد جنتی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا، گفت: هدف اصلی اعمال آنها، حرکت در مسیر براندازی نظام جمهوری اسلامی است که باید توجه جدی و اقدام شایسته نسبت به این گونه اقدامات انجام شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران به نقل از روابط عمومي شوراي نگهبان، آیت الله احمد جنتی، در آغاز جلسه امروز اعضای اين شورا، با اشاره به برگزاري مراسم تنفيذ و تحليف رياست جمهوري، گفت: بحمدالله مراسم تنفیذ و تحلیف به خوبی اجرا شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم مثل همیشه مطالبی گوشزد نمودند که این مطالب و مفاهیم باید مثل تابلو، جلوی چشم مسئولین باشد و دیگران و مردم نیز باید پیگیر این مطالب باشند.

وی در ادامه با برشمردن محورهای اصلی حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: اساس حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب، هم رای ملت و هم تنفیذ ایشان موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم انقلاب و اسلام است.

دبير شوراي نگهبان همچنین با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تحلیف با حضور گسترده نمایندگان کشورهای خارجی، اظهار کرد: تعداد كثيري از  نمایندگان کشورهای مختلف در کمال آرامش و امنیت و نظم در ایران حاضر شدند و مراسم تحلیف به خوبی برگزار شد.

آیت الله جنتی با اشاره به حواشی به وجود آمده در مراسم تحلیف و بازتاب رسانه‌ای و مردمی این حواشی، ابراز داشت: چطور این نمایندگان توجه نداشتند که نسبت به عمل آنها چه تفسیری صورت می‌گیرد و مردم و جامعه در خصوص این اقدام چه قضاوتی خواهند کرد. در مجموع کار این عده از نمایندگان کار خوبی نبود و با اعتراضاتی روبرو شد و به مسئله روز تبدیل شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا، اين تحریم‌ها را مسئله‌اي بسیار مهم برشمرد و گفت: اين مسئله، مسئله ساده‌ای نیست و خودشان گفتند که این تحریم‌هاي جديد بی سابقه و هدف اصلی اعمال آنها، زیر سؤال بردن نظام و حرکت در مسیر براندازی نظام جمهوری اسلامی است که باید توجه جدی و اقدام شایسته نسبت به آنها انجام شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha