پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ کریم علی نژاد-قرمانده بسیج سپاه ارومیه

حوزه/ فرمانده ناحیه بسیج سپاه ارومیه با ابراز خرسندی از حضور فعال رسانه رسمی حوزه در فضای رسانه ای، گفت: حضور پویا و فعال حوزه‌ در تمامی زمینه‌ها بخصوص فضای مجازی و رسانه‌ای موجب تحکیم ارزش‌های دینی می‌شود.

سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد در بازدید از غرفه خبرگزاری «حوزه» در هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار ما با ابراز خرسندی از حضور فعال رسانه رسمی حوزه در فضای رسانه ای، اظهار داشت: حضور پویا و فعال حوزه‌های علمیه در تمامی زمینه‌ها بخصوص در فضای مجازی  و رسانه‌ای با محوریت تحقق بخشی به رهنمودهای رهبری و خنثی سازی شبیخون فرهنگی موجب تحکیم ارزش‌های دینی می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه ارومیه افزود: حوزه‌های علمیه با تمرکز در بخش آموزشی و تربیتی مانع از هجوم استکبار جهانی به آرمان‌های انقلاب می‌شوند چراکه توسعه‌بخشی و ترویج معارف اسلامی، زمینه‌ساز تربیت و تهذیب جوانان مؤمن و متعهد در جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز رسانه‌هایی همچون خبرگزاری حوزه یکی از مهم‌ترین بازوان اطلاع‌رسانی درزمینه دینی و مذهبی هستند که تاکنون قدم‌های تأثیرگذاری در این زمینه برداشته‌اند و لازم است این تلاش‌ها در عرصه جامعه نمود پیدا کند.

علی نژاد ادامه داد: بحث تربیت، تهذیب و آموزش ارزش‌ها و معارف اسلامی نبایستی مختص در درون حوزه و طلاب باشد بلکه حوزه‌های علمیه در این امر مهم باید در سطح  وسیع جامعه عمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقد موضوعات فرهنگی خاطرنشان کرد: نگاه واقع‌بینانه به مسائل جامعه و به‌خصوص مسائل فرهنگی خود، یک نقد سازنده است، مطمئناً اگر رسانه‌ای بتواند نقش خود را در انعکاس بدون کم‌وکاست و واقعی یک اتفاق و ماجرای اقتصادی، اجتماعی،‌ فرهنگی و سیاسی رعایت کند خود گام مهمی در ایجاد و شکل‌دهی افکار عمومی برای نقد مسائل برداشته است.

فرمانده بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: جهان امروز، جهان ارتباطات و رسانه‌هاست، رسانه‌ها به‌عنوان یکی از نهادهای اجتماعی کارکرد انتقال فرهنگ ها و ارزش‌های جامعه را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha