شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تقدیر از خبرنگاران

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان از خبرنگاران خواست تا با همت مضاعف کار را دنبال کنند تا مجموعه فعالیت های حوزه علمیه خراسان بیشتر از پیش اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع، در آیین تکریم از خبرنگاران حوزه علمیه خراسان با تمجید از پوشش دقیق نشست ها و همایش های این حوزه در سال اخیر، از خبرنگاران خواست تا با همت مضاعف کار را دنبال کنند تا مجموعه فعالیت های حوزه علمیه خراسان بیشتر از پیش اطلاع رسانی شود.

وی با بیان این که مجموعه فعالیت های صورت گرفته در روابط عمومی این حوزه در چندین ماه اخیر ارتقای چشمگیری یافته است، رشد کمی و کیفی اخبار را شاهد خوبی بر این مدعا دانست.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با بیان این که اعضای کانال تلگرامی حوزه علمیه خراسان امروز به مرز خوبی رسیده، آن را اقدامی موثر و هدفمند در انعکاس و بازتاب فعالیت ها و عملکرد معاونت های این حوزه در طول سال دانست.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان این که امروز آمار اخبار پایگاه خبری مرکز مدیریت این حوزه همطراز با بسیاری از رسانه های بروز مشهد مقدس است، این مهم را ره آورد اتخاذ تصمیمات ویژه و عملیاتی در راستای رشد و ارتقا کمی و کیفی اخبار دانست و از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران این حوزه قدردانی کرد.

لزوم ارتقای کمی و کیفی فعالیت های خبری حوزه

حجت الاسلام علی روشندل، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان در این جلسه علی رغم کمبود نیرو در روابط عمومی و خبر، انعکاس اخبار با تلاش مجدانه، بی وقفه، دقیق و سریع خبرنگاران این حوزه انجام می شود، ابراز کرد: سعی و تلاش می کنیم تا سایت حوزه علمیه خراسان با وجاهت بالایی که مد نظر مسئولان است، به انعکاس فعالیت های این حوزه بپردازد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری جلسات همفکری خبرنگاران این حوزه، گفت: در این جلسات نسبت به ارتقای کمی و کیفی فعالیت های خبری هم اندیشی می شود.

وی با اشاره به رشد تعداد مخاطبان در کانال تلگرامی روابط عمومی حوزه علمیه خراسان به حدود 20 هزار نفر در یک سال گذشته، اظهار کرد: راه اندازی سامانه پیام رسان «هاتف» که به همت دفتر فناوری اطلاعات این حوزه برنامه نویسی و راه اندازی شده است، یکی از کارهایی می باشد که در ماه های آتی فعالیت گسترده خود را شروع خواهد کرد.

حجت الاسلام روشندل بر تقویت و ارتباط بیشتر با رابطان خبری مدارس علمیه نیز تاکید و خاطر نشان کرد: باید نسبت به این ظرفیت و توان توجه داشت و اخبار مدارس علمیه به طور جدی و به روز در سایت حوزه علمیه خراسان درج شود.

گفتنی است در این مراسم از خبرنگارن و همکاران مجموعه روابط عمومی حوزه علمیه خراسان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha