شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبرگزاری حوزه در بیرجند

حوزه/ معاون بنیاد شهید و امور ایثارگر خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران حوزه بدون کمترین چشم داشتی، فعالیت بسیار زیاد و زیبای را در حوزه ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، امروز حسین نقیبی مقدم، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به همراه مهدی نارمنجی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و مدیر و جمعی از همکاران روابط عمومی این اداره کل، با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در خراسان جنوبی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفتند.

حسین نقیبی مقدم در این دیدار با اشاره به جریان سازی خبرگزاری حوزه در عرصه معرفی و ترویج سبک زندگی شهدای روحانی در استان قدردانی کرد و افزود: فعالان عرصه راه شهدا اجر و ثواب کار خود را در آخرت از شهدا دریافت می کنند و این عرصه باقیات الصالحات است.

وی با تاکید بر اینکه تمام امنیت و آرامش جامعه به خاطر شهدا است، افزود: فعالیت این رسانه در انعکاس خبرهای شهدا چشمگیر است و خبرنگاران حوزه بدون کمترین چشمداشتی فعالیت بسیار زیاد و زیبای را در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می دهند.

مهدی نارمنجی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید خراسان جنوبی نیز در این دیدار با ضمن رساندن پیام تقدیر و تشکر حجت الاسلام معصومی رئیس بنیاد شهید خراسان جنوبی از مجموعه خبرگزاری حوزه در خراسان جنوبی افزود: رسالت خبرنگار انقلابی نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، که خوشبختانه این مجموعه توانسته است، در این عرصه گام های خوبی بردارد.

وی ادامه داد: خبرنگاران نقطه عطف پیشرفت فرهنگ جامعه هستند و باید در این عرصه همانند شهدا تلاش بی وقفه داشته باشند.

جواد رضایی روابط عمومی بنیاد شهید خراسان جنوبی نیز در این دیدار، فعالیت بدون چشم داشت خبرنگاران خبرگزاری حوزه را نشان از نقش حوزه در فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: حوزیان در تمام عرصه ها بخصوص دفاع مقدس در خط مقدم و پشت جبهه ها نقش آفرینی کردند و این نشان از روح بزرگ نهاد مقدس حوزه دارد.

همچنین محسن نوفرستی سرپرست دفتر خبرگزاری حوزه با تقدیر از ارتباط خوب مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، افزود: راز ماندگاری ایران اسلامی تنها شهدا و راه آنان است و ما باید در این راه قلم بزنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت و ضبط خاطرات شهدا افزود: خبرنگاران این مجموعه برای انعکاس خبرهای صنفی روحانیون بخصوص شهدای روحانی قدم های مثبتی را برداشته اند ولی نیاز به تلاش و پشتکار بسیار زیاد است.

سرپرست دفتر خبرگزاری حوزه در بیرجند از پتانسیل این مجموعه برای ارتباط بیشتر با مجموعه های مختلف گفت: این خبرگزاری در سال 94 فعالیت خود را در استان شروع کرد و تاکنون سعی کرده نقش رسانه انقلابی، اسلامی را که هدف اصلی خبرگزاری است به خوبی در استان عملیاتی کند.

در پایان با اهدای لوحی از زحمات مجموعه خبرگزاری حوزه خراسان جنوبی توسط مجموعه بنیاد شهید تقدیر شود، که در گوشه ای از این تقدیر نامه آمده است:

روز خبرنگار روز پاسداشت اندیشه های والایی است که متعهدانه در راه اعتلای فرهنگ ایران اسلامی کوشیدند و قلم را چون سلاحی در سنگر آگاه سازی جامعه در برابر شبیخون امواج پرچم رسانه های دشمن، به کار گرفتند و با پرتوافشانی شعور و دانایی، تیرگی های تحریف فرهنگی و مسخ ارزش های اعتقادی را زدودند .

شهیدان شاهدی که در کسوت مقدس خبرنگاری خونشان را نثار راه روشن گری جامعه ساختند، بی تردید اسوه های آسمانی برای مردان و زنانی هستند که امروز در این حرفه پر ارج مشعل آگاهی را فرا راه حرکت جامعه به سوی اهداف عالیه نظام اسلامی روشن نگاه می دارند تا وسوسه خناسان اغواگر کاروان پویای اجتماع خداجوی ما را به بیراهه های بیگانگی از ارزش های ملی و اسلامی نکشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha