پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حوزه خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی، خاموش کردن راه و سیر شهدا را توسط ابر رسانه های غربی غیر قابل اجرا دانست و گفت: ورود حوزه به عرصه رسانه نفوذ فرهنگ غرب را باطل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین احمد رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به همراه مسئول روابط عمومی این سازمان،  با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: یک روز شهدا در سنگر های نظامی خدمت می کردند و جوانان امروز باتوجه به تغییر استراتژیک دشمن در حوزه فرهنگ ازآبرویشان می گذرند تا اسلام زنده بماند.

وی به نقش آفرینی رسانه در جنگ نرم تاکید کرد: در آبادانی کشور و نظام باید با تلاش چشمگیری در مسیر شهدا گام برداریم و با تغییر مواضع  دشمن در برابر آنان تاکتیک جدیدی برگزینیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نقش رسانه های انقلابی را بسیار حساس عنوان کرد و افزود: امروز شما در سنگر رسانه وظیفه ی سنگینی  برای احیای خون شهدا دارید، باید بگونه ای در راستای رسالت خبرنگاری  تلاش کنید که آرمان های شهدا زنده شوند و این ریشه در فرهنگ اهل بیت(ع) دارد.

رسالت خبرنگار زنده نگهداشت یاد و راه شهداست

استاد حوزه تاکید کرد: شهدا  براساس اعتقاد و باور هایی که داشتند جان بر کف برای جامعه خود خدمت می کردند، شما نیز با کار در رسانه باعث می شوید که شهدا در یاد ها و باور های مردم باقی بمانند و فراموش نشوند .

وی با توجه به آیه "وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَ َتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون" خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه شهدا را در تمامی عمر زنده خطاب کرده است و این نشان از عظمت روح شهداست  و باید دانست در این مسیرعاشقان ولایت را کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی، خاموش کردن راه و سیر شهدا را توسط ابر رسانه های غربی غیر قابل اجرا دانست و افزود: ورود حوزه به عرصه رسانه نفوذ فرهنگ غرب را باطل خواهد کرد.

وی افزود: اینجا وظیفه ی خبرنگاران انقلابی بخصوص حوزه این است که تا با قلم خود، عظمت شهدا با ایمان و اعتقاد بخصوص روحانیون شهید را به خدا، برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی به تصویر بکشند.

رسانه انقلابی طوفان های ابر رسانه های غربی را خنثی می کند

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: خبرنگار در دوبعد، مثبت و منفی، می توانند در جامعه با طوفانی زمینه ی نابودی جامعه را فراهم کند و یا در برابر طوفانهای ابر رسانه های غرب، آرامش را در جامعه حکم فرما نمایند.

وی ادامه داد: امروز و دیروز کشور ما نه تنها در زمینه ی نظامی در برابر تمامی استکبار ایستاده است، بلکه در مقابل ناتوی فرهنگی و تمام تهاجمات فرهنگی که زهر مهلکی برای جامعه است، ایستاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اظهار کرد: خبرنگاران می توانند با زمینه سازی تفکر اصیل اسلامی ایرانی در جامعه، نا امیدی را در جامعه برافکنده، چرا که ناامیدی زمینه نفوذ دشمن را در افکار جامعه فراهم می سازد.

وی ادامه داد: از شما که در حوزه دین و احیاء فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ شهید و شهادت تلاش می کنند، تشکر می کنم و امید وارم از اجر شهدا و شفاعت شهداء بهره مند شودید.

 

نقش روحانیون ترویج فرهنگ اسلامی است

محسن نوفرستی نماینده خبرگزاری حوزه در خراسان جنوبی با تشکر از حضور گرم مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تشکر کرد و گفت: خبرگزاری حوزه در خراسان جنوبی گام های خوبی برای ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه برداشته است.

وی از انتشار خبرهای روحانیون تبلیغی در حوزه خبر داد و گفت: نقش روحانیون ترویج فرهنگ اسلامی است و نقش خبرنگاران به تصویر کشیدن تلاش طلاب در این عرصه می باشد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اهدای تقدیر نامه ای از خدمات خبرنگاران خبرگزاری حوزه در خراسان جنوبی تقدیر کرد.

در بخشی از متن تقدیر نامه آمده است:

جهان بشریت تشنه اندیشه خالص و رهایی بخش است، که گسترش آن مدیون تلاش انسانهای والا و اندیشمندی است که به مدد و الطاف الهی از خامه قلم و بیان سرازیر تا بشر تشنه معارف از منبع زلال معرفت ، ایمان ، تعهد و ایثار آنان سیراب گردد .

ضمن عرض تبریک روز خبرنگار، از اینکه درراه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده اید و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق ،همسو با وجدان اخلاقی وشرافت حرفه ای با رعایت احترام به حقوق فردی، حفظ حریم و اسرار خصوصی و شئون انسانی که مطابق با قوانین ملی و بین المللی مربوط به حفظ حقوق شهروندی با معیار های اخلاقی است، اهتمام ورزیده اید ؛ تشکر می نماید و به پاس صداقت و امانت و در کمال شرافت و فضیلت این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد .

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا ، جهاد در راه خدا، رهنمود های معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرمان ها ، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین بتوانید با ، همت و تلاش بیشتر و حضور مستمر در عرصه جهاد فرهنگی موفق و پیروز باشید .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha