چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قربانعلی سعادت-استاندار آذربایجان غربی

حوزه/ استاندار آذربایجان غربی با اشاره به این که رسانه ها چارچوب های نظام مردم سالاری دینی را تبیین کنند، گفت: ایجاد فضای آرامش در جامعه و دعوت مردم به مشارکت اقتصادی می تواند در افزایش رشد تولیدات داخلی موثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، قربانعلی سعادت، پنج شنبه شب، در آیین اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در ارومیه اظهار داشت: ایجاد آگاهی و رغبت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نمود آن به عنوان مردم سالاری دینی یکی از ابعاد تاثیر گذار رسانه ها در انتخابات بوده است.

وی افزود: رسانه های کشور و استان با هدف بالندگی و کمک به رشد کشور مایه مباحات بوده اند، حضور همه آحاد مردم در صحنه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی و سیاسی از دید رسانه های داخلی و اشاعه آن به خارج از مرزها کشور ایران در شناساندن هر چه بهتر همدلی مردم و مسولین رسالت سنگینی داشتند.

استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: رسانه های مجازی و مکتوب ضامن آگاهی مردم هستند، چرا که در شرایط مختلف رشد و تعالی جامعه و تبیین حقایق را بر عهده دارند.

سعادت ادامه داد: بیان شاخص مثبت آزادی سیاسی مردم ایران توسط رسانه های داخلی مانع از سیاه نمایی و تخریب چهره نظام اسلام می شود، لذا رقابت سالم رسانه ها در ایجاد بسترهایی رشد و تعالی کشور می تواند مایه رشد جامعه اسلامی در همه زمینه ها شود.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: ایجاد بستر آرامش و تلاش برای شکوفایی مشارکت اقتصادی همچنین جذب سرمایه گذار های خارجی با تولید فکر و انگیزه  در کنار حضور مثبت رسانه ها، بسترساز ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در راستای تحقق بخشیدن به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha