جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان مهریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه برای همه مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران برای ملت ایران مایه خیر و برکت هستند.

امام جمعه شهرستان مهریز تصریح کرد: پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و تکریم خانواده های آنان مهمترین وظیفه برای همه مردم است و خوشا به سعادت شما که افتخار خدمت به این خاندان مکرم را دارید.

وی با اشاره به اینکه شهدا در جامعه اسلامی جایگاه ویژه ای دارند، تاکید کرد: این خون شهدای نظام است که درخت انقلاب را پرثمر کرده و پاسداری از خون شهدا وظیفه همه مردم است.

حجت الاسلام محی الدینی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت و آسایش کشور است و ما باید تلاش کنیم این فرهنگ را به خوبی برای جوانانمان تبیین کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان مهریز از خدمات ارزنده وی تقدیر کرد و افزود: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان سالیان متمادی را به خدمت به مردم ولایتمدار مهریز گذراند و تحولات ارزشمندی را ایجاد کرد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این دیدار با تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام محی الدینی به امامت جمعه شهرستان مهریز اظهار امیدواری کرد: حضور امام جمعه جوان و پرتوان در معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منطقه، بارقه ای از امید در دل مردم عزیز و صبور مهریز خصوصا قشر جوان منطقه به وجود آورده است و ان شاءالله با تدبیر و حوصله و با به دست گرفتن ابتکار عمل، سرزندگی و امید را به مردمان این سرزمین پرافتخار و ولایتمدار رهنمون شوید.

وی با تشریح برنامه های بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مساعدت مسئولان قدردانی کرد و افزود: همدلی مدیران دستگاه های اجرائی و در راس آن ائمه جمعه و فرمانداران جای تقدیر دارد که در برنامه های مختلف بنیاد یارو یاور این نهاد انقلابی بوده و هستند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha