جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علما-نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما گفت: باید تلاش روحانیون و طلاب در جامعه این باشد که تمام راهکارها و دستورات قرآن در زمینه های شخصی و اجتماعی در جامعه پیاده شود و مردم را تشویق به استفاده از این منبع معنوی و الهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم که در سالن فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: وجود پر برکت قرآن کریم، باعث همدلی و وحدت در جامعه می شود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: تمامی دستورات و راه کارهایی که در قرآن کریم بیان شده است باید از نسلی به نسل دیگر منتقل شود و این وظیفه همه ماست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قرآن راهگشای امام راحل در پیروزی انقلاب بود، افزود: امام خمینی (ره) با توسل به قرآن کریم و نیز سیره رسول الله (ص) و اهل بیت علیهم السلام توانست انقلاب اسلامی را ایجاد کند و امروز به حول و قوه الهی ایران یکی از قدرتهای جهان است.

آیت الله علما گفت: باید تلاش روحانیون و طلاب در جامعه این باشد که تمام راهکارها و دستورات قرآن در زمینه های شخصی و اجتماعی در جامعه پیاده شود و مردم را تشویق به استفاده از این منبع معنوی و الهی کنند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امروز جوامع اسلامی مورد هجوم فرهنگی دشمنان دین خدا هستند؛ لذا با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به کار فرهنگی، باید امور قرآنی و دینی در جامعه نهادینه شود و تنها با این روش می توان در برابر این تهاجمات ایستادگی کرد و موفق شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از ویژگی های اصلی قرآن کریم، به روز بودن آن است؛ تمام دستورات و راه کارهای این کتاب آسمانی هرگز بوی کهنگی به خود نمی گیرد؛ لذا می توان این کتاب را راهنمایی جامع و کامل برای خوشبختی و عاقبت بخیری بشریت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha