پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعزام مبلغ

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از حضور بیش از ۳۳۰ مبلغ دهه غدیر (ولایت) در مناطق مختلف این استان خبر داد .

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان در دو بخش خواهران و برادران در ایام غدیر به مناطق روستایی و شهری استان لرستان اعزام می شوند، گفت: مبلغان در دهه ولایت با تبیین واقعه غدیر و برپایی جشن ها و مراسم های ویژه به تبلیغ، تبیین و فرهنگ سازی واقعه غدیر می پردازند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام مبلغان با تبیین واقعه غدیر به تبیین مسأله ولایت مداری و ولایت پذیری در میان مخاطبان خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: تبیین فرازهای نهج البلاغه، بازسازی واقعه غدیر و برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع غدیر و ولایت از دیگر برنامه های دهه غدیر (ولایت) برای مخاطبان است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه برگزاری 100 گفتمان با موضوع غدیر از سوی مبلغان در دهه ولایت در دستور کار است، گفت: در شهرستان های استان جشن های مردمی غدیر با حضور مبلغان و مردم برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام غلامی در پایان بیان داشت: تلاش می شود برنامه های غدیر با موضوع ولایت به صورت مردمی در زندگی مردم همانند فرهنگ ها و آئین های محرم و صفر با شکوه خاصی برگزار شود . 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان از حضور بیش از ۳۳۰ مبلغ در مناطق مختلف این استان خبر داد .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha