پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسسه‌ای در کانادا محصولات کمک آموزشی دینی برای کودکان مسلمان می‌سازد

حوزه/ یک موسسه آموزشی تفریحی تازه تاسیس در شهر اتاوای کانادا، قصد دارند محصولات کمک آموزشی دینی برای کودکان مسلمان در رده‌های سنی ۵ تا ۱۲ سال تهیه کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک موسسه آموزشی تفریحی اسلامی که به تازگی در شهر اتاوای کانادا تاسیس شده، قصد دارد کالاها و محصولات کمک آموزشی دینی برای کودکان مسلمان تهیه و تدارک ببیند.

این موسسه اسلامی تازه تاسیس در همین راستا از والدین مسلمان و فرزندان‌شان خواسته با شرکت در جلسات اینترنتی و حضوری، چالش‌های پیش رو، نیازمندی‌ها و خواسته‌هایشان را برای تربیت فرزندان مسلمان در غرب با آن‌ها در میان گذاشته، مسئولین این موسسه را برای تدارک ضروریات نام برده مطلع سازند.

موسسه آموزشی- سرگرمی «عیدی» یک شرکت تجاری جدید در شهر اتاوا می‌باشد که تجهیزات آموزشی – تفریحی اسلامی برای دانش آموزان مسلمان  به ویژه رده سنی 5-12 سال و خانواده‌های آن‌ها در سرتاسر کانادا تامین می‌کند.

در اعلامیه منتشر شده شرکت اسلامی «عیدی» آمده است: ما بر این باور هستیم که آموزش‌های دینی به کودکان مسلمان در غرب نباید محدود به کلاس‌های آخر هفته در مساجد باشد، بلکه فرآیندی روزانه می‌باشد که نه تنها برای کودکان مفرح بوده و آنان را به وجد می‌آورد، بلکه بسیار آموزنده و تاثیرگذار نیز می‌باشد. وسایل کمک آموزشی دینی نیز می‌تواند برای آشناسازی فرزندان مسلمان در دنیای بیگانه غرب بسیار موثر باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha