پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 نصرت الله لطفی

حوزه/ قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشستی خبری با أصحاب رسانه، جدیدترین برنامه های این شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، نصرت الله لطفی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از تاکیدات و خواسته های اخیر دشمنان، خاصه منافقین و گروه های مخالف نظام حاکمیتی ایران، ممانعت از برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۶، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیش است و این امر دارای حساسیت هایی است، گفت: بر اساس تاکیدات مسئولان عالی کشور و همچنین در راستای رسالت ذاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در نظر داریم برای سیه روتر شدن چهره بدخواهان ملت و نظام ایران، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم .

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: بر این اساس، ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  کار خود را در کشور آغاز کرده و برنامه ریزی های لازم در حال تکمیل است؛ همچنین به موازات این مناسبت، برای ایام الله پیش رو همچون 13 آبان، 9 دی و دهه فجر امسال نیز برنامه ریزی کرده ایم.

وی با بیان این که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به واقع جشن چهل سالگی ایستادگی مردم ایران در برابر همه زیاده خواهان و مستکبرین است، خاطرنشان کرد: همواره در برگزاری مراسم های خود به اصول نظام  و چهارچوب های حاکمیت توجه داشته ایم و خود را وابسته به هیچ حزب و جناحی نمی دانیم.

لطفی تاکید کرد: امروز دشمنان با تجمع در پاریس صدای براندازی حاکمیت ایران را سر داده و یک صدا برای ممانعت از برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فریاد می زنند؛ ولی به مدد الهی و پشتیبانی همیشگی ملت عظیم و بصیر ایران، باشکوه ترین مراسم سالگرد پیروزی را برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha