جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد که هیچ‌گاه از جنگ با ایران دست نمی‌کشند، گفت: ما مقابل ظالمان سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و مقتدرانه پاسخ هر اقدامی را خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در حاشیه دیدار با ائمه جماعات شهرستان اقبالیه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در قزوین گفت: نمایندگان مجلس باید جایگاه خود را بهتر درک کنند؛ چرا که آنان عصاره و نماینده این ملت هستند؛ ملتی که در اقتدار، عزت، سربلندی، مبارزه با فساد و مبارزه با شرک و کفر زبانزد شده؛ از این نمونه کارها نباید در مجلس و در سطح مسئولین انجام بگیرد؛ چراکه با شأن و عزت و اقتدار مردم منافات داشته باشد.

وی با اشاره به کشتار مردم و کودکان افغانستان از سوی داعش و طالبان افزود: حقوق بشری‌ها در این شرایط خاموش‌اند؛ گویی این کودکان و اطفال بشر نیستند؛ وقتی یک جانی را زندانی کرده و می‌خواهند درباره‌اش حدی جاری کنند، حقوق بشر از بین رفته و پایمال می‌شود و فریادشان گوش فلک را کر می‌کند؛ ولی در این گونه جنایت‌ها ساکت و آرام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت: یکی از کارهای دشمن در جنگ فرهنگی و جنگ روانی القاء واقعیت های غیر واقعی است؛ باید یقین داشت که با ایمان راسخ و بصیرت در امور پیرامونی و مسائل جاری، با بصیرت نسبت به دشمن  و بصیرت نسبت به میدان عمل و جبهه مبارزه پیروزی قطعی است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فریب نخوردن نقشه دشمن و برعکس اعتقاد و اطاعت و عمل به فرامین ولایت الهی است و در برون رفت از چالش های مختلف باید هشدارهای ولی فقیه را گوش دهیم؛ چقدر توصیه ها و رهنمودها و هدایت های ایشان را جامه عمل می پوشیم؛ در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی چقدر پا جلو گذاشتیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید حججی، یادآور شد: شهادت مظلومانه این شهید به دست گروه های تروریستی و وحشی داعش این پیام را داشت که کسانی در این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همچنان پای ارزش های والای انقلاب اسلامی بوده و برای همیشه سر و جان برای این خاک برآمده از خون شهدا و مکتب تشیع فدا می کنند.

وی ادامه داد: گروهای تروریستی داعش که با حمایت مستقیم عربستان سعودی و آمریکای جنایتکار دست به کشتار وحشیانه می زنند، بدانند که بساط داعش به زودی برچیده خواهد شد و ملت ایران انتقام سختی از این افراد خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: بی‌تردید این حادثه، تیر خلاصی است بر پیکره‌ تروریسم بین‌الملل و اربابان و حامیان مزدور آن‌ها که آشوب و ناامنی منطقه را امنیت خود می‌دانند و از ریخته شدن خون انسان‌های بی‌گناه به شعف آمده و با تبریک به همدیگر که میدان جنگ را به تمام دنیا کشانده‌اند و دست در دست هم به رقص شمشیر می‌پردازند؛ اما غافل از آن هستند که ایران مهد شیران و مدافعان شجاعی است که در طول تاریخ نشان داده‌اند هیچ‌گونه زورگویی را تحمل نکرده و متحد و آگاهانه در مقابل هر توطئه‌ای محکم‌تر می‌شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان و ایادی استکبار جهانی باید بدانند پیروان خمینی کبیر لحظه‌ای دست از آرمان‌های والای مرشد و امام خود بر نخواهند داشت و با بیداری نیروهای مخلص و توانمند و انقلابی هر توطئه شومی را در هم می‌شکنند.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد که هیچ‌گاه از جنگ با ایران دست نمی‌کشند، گفت: ما مقابل ظالمان سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و مقتدرانه پاسخ هر اقدامی را خواهیم داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha