جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در زمان حاضر نیازمند دین شناسی بیشتری هستیم، گفت: امیر مومنان علی(ع) خطاب به امام حسن مجتبی(ع) فرموده اند خودت را به صبوری و شکیبایی در برابر سختی ها و مشکلات عادت بده و این صبر و تحمل در مسیر حق، اخلاقی پسندیده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در دیدار با خواهران بسیجی منتخب شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه صورت گرفت، اظهار کرد: هر جامعه ای در جهت رشد و تعالی خود با یک سلسله موانعی روبرو می شود که راه را برای وی سد نموده و او را از ادامه مسیر باز می دارد.

وی افزود: خدا وعده کرده حق پیروز و باطل رفتنی است؛ بنابراين صبر و استقامت در راه خدا و در برابر دشمنان خدا و بشریت، رمز و راز پیروزی جبهه حق بر دشمن است؛ زیرا هیچ موجودی در عالم جز خدای یگانه بر هستی حاکم نیست و تمامی امور عالم به دست خداست و به جز قدرت خدا، قدرت دیگری وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان داشت: خدا وعده کرده انسان هایی را که برای خدا و در مسیر کمال قدم بر می دارند و در مقابل باطل می ایستند را پیروز نماید؛ این وعده خداست که دین اسلام همواره جاودانه و ماندگار می ماند و چه کسی راستگوتر  و صادق تر از خداوند متعال است.

وی با بیان این که در زمان حاضر نیازمند دین شناسی بیشتری هستیم، گفت: امیر مومنان علی(ع) خطاب به امام حسن مجتبی(ع) فرموده اند خودت را به صبوری و شکیبایی در برابر سختی ها و مشکلات عادت بده و این صبر و تحمل در مسیر حق، اخلاقی پسندیده‌ است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha