پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قربانی

حوزه/ دوره آموزشی طرح امین مدارس با حضور ۱۰۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام حجت قربانی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان گفت: طرح امین در مدارس از شش سال قبل فعالیت خود را با حضور مبلغان فعال و با انگیزه حوزه علمیه اصفهان آغاز کرده است.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک مبلغان حوزه علمیه اصفهان با دانش آموزان، اولیاء و کادر مدارس تصریح کرد: عمده فعالیت مبلغان در این خصوص به برقراری ارتباط با این سه عنصر مهم محدود می شود.

 مسئول تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان بیان داشت: رفع شبهات و پیگیری مباحث تربیتی و دینی دانش آموزان مهم ترین شاخصه مبلغان طرح امین در مدارس است.

وی با تأکید بر برنامه های مختلف طرح امین در مدارس افزود: دوره آموزشی 75 ساعته برای مبلغان خواهر و برادر از  اواسط مرداد ماه به مدت سه هفته در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام قربانی در ادامه افزود : این دوره ها هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای مبلغان با حضور اساتید مختلف، کار آزموده و متخصص در حوزه خود با سر فصل های آموزشی طراحی شده برگزار می شود.

این استاد حوزه تصریح کرد: شناخت طبایع، بایسته های تبلیغ، خلاقیت و نو آوری، روش های کلاس داری، اصول مشاوره و آشنایی با عرفان های نو ظهور مهم ترین مباحث مطرح شده در این دوره است.

وی گفت: مبلغان طرح امین به صورت یک نوبته در مدارس خواهران و برادران فعالیت دارند؛ همچنین توافق نامه ای مشترک حوزه و آموزش و پرورش و با حضور مدیران محترم مدارس و مبلغان انجام گرفته و آن ها طی یک جلسه مشترک حضور پیدا کرده و معرفی می شوند.

مسئول تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان با توجه به شرایط پذیرش طرح امین گفت: داوطلبان برای شرکت در این طرح بایستی سطح تحصیلی پایه 9، توانمندی و قبولی در آزمون ورودی را داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha