جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خاکباز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری برنامه های غدیر (دهه ولایت) در بیش از ۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره با استقرار روحانیون و مبلغان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان و اجرای برنامه های گوناگون در این بقاع بیان داشت:خطبه خوانی غدیر، برگزاری مسابقه خطبه غدیر، تجلیل از سادات، برگزاری نشست هایی با موضوع غدیر و ولایت مداری و محافل انس با قرآن از برنامه های محوری و شاخص اداره کل اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه و شاخص این استان است.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه ولایت و امامت باید به صورت مردمی با شکوه خاصی در جامعه برگزار شود، خاطر نشان کرد: غدیر نماد ولایت مداری جامعه اسلامی و شیعی است و برگزاری باشکوه برنامه های دهه غدیر موجب انتقال روحیه ولایتمداری در نسل جوان خواهد شد .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه دهه ولایت و امامت فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح روحیه ولایت مداری در جامعه است، گفت: غدیر عید اکمال دین و برترین عید شیعیان است و باید تلاش کنیم برنامه های دهه ولایت در شان و منزلت این ایام برگزار شود .

حجت الاسلام خاکباز در پایان عید غدیر را از بزرگ ترین شعائر الهی در ترویج ارزش های دینی دانست و اظهار داشت: غدیر شناسنامه و هویت شیعه و نماد حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha