جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت :متاسفانه در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی کمبود در اخلاص وجود دارد و هر جا کمبود در اخلاص و ضعف ایمان وجود داشت، جامعه دچار گرفتاری و انحطاط می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در همایش بسیج اساتید حوزه‌ علمیه استان تهران در مشهد مقدس با بیان این که برگزاری نشست‌های هم اندیشی بین علما بسیار ضرورت دارد، اظهار داشت: تمام قدرت‌های غربی، و حامیان کفر و الحاد برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با هم متحد هستند و در این میان تنها کسی که در خط مقدم جبهه قرار دارد، روحانیت است.

وی با بیان اینکه تحریم سپاه به منزله تحریم نظام است، ابراز کرد: در گذشته تخاصم دشمنان نظام بارز نبود؛ اما امروز که ما را پای قرار داد ننگین برجام نشانده‌اند این هدف بارزتر شده است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به شهادت مدافع حرم «محسن حججی»، افزود: این شهید بزرگ که با نگاه نافذش به قتلگاه شهادت رفت همه دنیا را متعجب کرد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امثال شهید حججی به عنوان حجت کامل الهی در مقابل دیدگان ما قرار دارند، گفت: متاسفانه در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی کمبود در اخلاص وجود دارد و هر جا کمبود در اخلاص و ضعف ایمان وجود داشت، جامعه دچار گرفتاری و انحطاط می شود.

وی عشق به اهل بیت(ع) را عامل گرایش مردم به انقلاب و اسلام دانست و اظهار داشت: برای ایجاد اخلاص در جامعه و زنده کردن روحیه انقلابی در جوانان و تقویت بینش بصیرتی آن ها باید عشق به اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) را در بین مردم زنده نگه داشت.

آیت الله علم الهدی در پایان با اشاره به نقش بسیج اساتید و طلاب در هدایت فکری جامعه، افزود: طلاب علوم دینی به عنوان سپاه امام زمان(عج) نمی توانند در گوشه ای قرار بگیرند و نسبت به هجمه های دشمنان بی تفاوت باشند؛ زیرا هدف دشمن ما نیستیم؛ بلکه هدف اصلی و نهایی آن ها تهاجم به پیامبر(ص) و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود: اگر در حوزه های علمیه، طلابی با بصیرت، مخلص و انقلابی تربیت کنیم که در راه خدمت و دفاع از دین، آمادگی لازم را دارند، در این صورت توانسته ایم لشکر خداباوری را در حوزه ها ایجاد کرده و شاهد شکست قطعی دشمن باشیم. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha