پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: بنابر سفارش رهبر فرزانه انقلاب، اصل حرکت پیاده روی اربعین، مردمی بودن آن است؛ از این رو باید زمینه مشارکت مردم در این بخش پررنگ دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشستی با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: مسائل و مشکلات فراروی زائران باید پس از اربعین کارشناسی مناسبی انجام و موانع موجود برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر بیان کرد: پیاده روی بزرگ اربعین که در چند سال اخیر عظمت بیشتری به خود گرفته یک حرکت ارزشمند است که در این ارتباط باید دستگاه های ذیربط برای مساعدت و کمک به رونق گرفتن آن تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اضافه کرد: امسال برای اربعین حسینی و زائران آن قوانین جدیدی وضع شده که باید بطور کامل رعایت شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) و پیاده روی اربعین کاری مردمی است و کمک به آن نیز به طور عمده و مردمی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: بنابر سفارش رهبر فرزانه انقلاب اصل حرکت پیاده روی اربعین، مردمی بودن آن است؛ از این رو باید زمینه مشارکت مردم در این بخش پررنگ دیده شود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر یادآور شد: در این ارتباط صدا و سیما با فعالیت در این بخش می تواند تبلیغات مناسب برای رونق دوچندان آن تلاش کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha