جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/پنجمین پیش نشست کنفرانس ظرفیت‌شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» پنجمین پیش‌نشست علمی کنفرانس ظرفیت‌شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی ۲۴ مرداد در دانشگاه مجازی المصطفی(ص) برگزار خواهد شد.
این نشست علمی با همکاری دانشگاه مجازی المصطفی(ص) و دانشگاه مذاهب اسلامی، از سوی مرکز آموزش‌های مجازی و کوتاه مدت برگزار می شود و موضوع آن نیز «تولید محتوای آموزشی-دینی در مراکز آکادمیک مجازی» است.
این نشست که با ارائه عابدین سیاحت اسفندیاری، معاون پژوهش دانشگاه مجازی المصطفی (ص) و بیرعلمی کنفرانس همراه است سه شنبه ۲۴ مردادماه، در دانشگاه مجازی المصطفی(ص) برگزار می شود و شرکت در این پیش نشست، برای تمامی اساتید، فرهیختگان، طلاب، دانشجویان آزاد است همچنین سلسه نشست‌های علمی این کنفرانس با اهدای گواهینامه همراه خواهد بود.

یادآور می‌شود، اولین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه سال جاری با حضور مقامات ملی در سطح وزرا و یا اعضای شورای عالی فضای مجازی در قم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند اصل مقالات را تا ۳۰ شهریورماه سال جاری به هفت زبان انگلیسی، عربی، فارسی، اردو، آذری، و ترکی استانبولی به دبیرخانه این کنفرانس از طریق رایانامه  icm@ou.miu.ac.ir ارسال کنند و یا با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۴۱۷۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha