چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طرح تابستانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان گفت: در تابستان سال جاری کارگاه گفتمان انقلاب با موضوع تبیین معنای آتش به اختیار در کلام رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی، مدیر مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان از برگزاری طرح تابستانی این مدرسه در ماه های تیر و مرداد سال جاری خبر داد و گفت: طرح تابستانی این مدرسه ویژه طلاب پایه یک تا پنج بوده که دارای سه بخش آموزشی، پژوهشی و تهذیبی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های آموزشی طرح تابستانی این حوزه گفت: دوره آموزشی و دانش افزایی ادبیات عرب، شامل مسائل صرف و نحو و تجزیه و ترکیب آیات قرآن کریم، ویژه طلاب پایه یکم تا سوم، برگزار شده است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان این که آموزش اصول فقه دارای اهمیت فراوانی در حوزه های علمیه است، ابراز داشت: برای طلاب پایه های چهارم و پنجم این مدرسه  دوره های دانش افزایی اصول فقه و فلسفه معرفت شناسی برگزار گردیده است.

مدیر مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان با اشاره به برنامه های پژوهشی و تهذیبی در تابستان سال جاری گفت: کارگاه های آموزش روش تحقیق و آموزش کار با رایانه و همچنین کارگاه های دانش افزایی آشنایی با مفاهیم قرآن کریم را برای طلاب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه داشته ایم.

وی با بیان این مطلب که یکی از مسائل مهم در حوزه های علمیه برگزاری کلاس های بصیرت افزایی است، گفت: در تابستان سال جاری کارگاه گفتمان انقلاب با موضوع تبیین معنای آتش به اختیار در کلام رهبر معظم انقلاب  و کارگاه آشنایی با نظام تعلیم و تربیت درحوزه های علمیه را برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام بهرامی در پایان گفت: از دیگر برنامه های طرح تابستانه این مدرسه می توان به دوره سه روزه طب اسلامی، دوره مهارت افرایی تبلیغ کودک و نوجوان، آموزش دفاع شخصی و اردوی دسته جمعی طلاب مدرسه اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha