جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعرافی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: استواری و صلابت مدافعان حرم، مهمترین پیامی بود که داعشیان به دست خود و با انتشار تصویر به یاد ماندنی از شهید حججی به دنیا مخابره کردند و ضعف و زبونی خود را در برابر عظمت انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین الملل به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ/ آل عمران- 169

شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی حکایت گر تدوام خط مقاومت و گشوده بودن درهای جهاد و شهادت است که مواجهه یزیدیان و حسینیان در زمانه معاصر را نشان می دهد.

استواری و صلابت مدافعان حرم، مهمترین پیامی بود که داعشیان به دست خود و با انتشار تصویر به یاد ماندنی از شهید حججی به دنیا مخابره کردند و ضعف و زبونی خود را در برابر عظمت انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین الملل به نمایش گذاشتند.

اینجانب شهادت این شهید عزیز را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ملت شهید پرور ایران به ویژه مردم نجف آباد و خانواده آن شهید سرافراز تبریک و تسلیت می‌گویم.

امیدوارم روح بلند آن عزیز با اولیای الهی و شهیدان محشور شود و راه نورانی شهیدان ادامه یابد.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha