پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام منصوری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه لازمه پیشرفت اقتصادی کشور در ابعاد گوناگون است، گفت: باید به موازات تلاش اقتصادی بر روی مباحث فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ عمومی کار اقدامات چشمگیری انجام دهیم .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید ابعاد مختلف فرهنگ کار و تلاش در بین اقشار جامعه اشاعه و گسترش یابد، بیان داشت: در منابع دینی نسبت به کار و تلاش انسان تاکید فراوانی شده و همواره تنبلی و بیکاری مورد نکوهش و مذموم واقع شده است .

وی با بیان اینکه انسان باید با روحیه جهادی در همه سنین تلاش و کوشش را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: جوانان باید آموزش های لازم در صنف های خدماتی و تولیدی را فرا گیرند و با به کارگیری این آموزش ها نسبت به راه اندازی و ایجاد مشاغل و فعالیت های مختلف در توسعه اقتصاد خانواده و اجتماع نقش خود را ایفا نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه لازمه پیشرفت اقتصادی کشور در ابعاد گوناگون است، اظهار داشت: باید به موازات تلاش اقتصادی بر روی مباحث فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ عمومی کار اقدامات چشمگیری انجام دهیم .

حجت الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه روحانیون و مبلغان باید در جهت ترویج فرهنگ کار و تلاش حلال در بین جوانان گام بردارند، گفت: مبلغان با برشمردن آثار و برکات کار و تلاش در جامعه جوانان را به سمت خودباوری، کارآفرینی و ایجاد مشاغل زودبازده سوق دهند .

وی در پایان با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ کار جمعی و گروهی موجب کاهش بیکاری و تبعات ناشی از آن می شود گفت: جوانان باید با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های محل زندگی خود در ایجاد اشتغال فعالیت های اقتصادی زودبازده رسالت خود را انجام دهند .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha