شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام ۱۷۳ روحانی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: 173 روحانی و عالم دینی به مناطق روستایی پرجمعیت برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعزام شدند.

وی افزود: این روحانیون با اقدامات آموزشی، تبیینی و فرهنگی از بروز مشکلات ناشی از مهاجرت به شهرها و حواشی شهرها، جلوگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه روحانیون و مبلغان نقش اساسی در هدایت جامعه دارند، گفت: نقش روحانیون در ایجاد فضای ارشاد و برقراری ارتباط دوسویه با مردم بسیار مؤثر بوده و باید از همین فضای همدلی در جهت کنترل معضلات استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: قطعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی روحانیت نقش مثبتی دارند و باید از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها و روحانیون برای رفع مشکلات جامعه به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روحانیون و مبلغان مورد وثوق مردم هستند و مردم به آن‌ها اعتماد دارند، یکی از اقشار مؤثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌روند و صحبت کردن حضوری روحانیون با مردم تأثیر مثبتی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha