چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با صدور پیامی شهادت «محسن حججی» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) و امام جمعه قم طی پیامی شهادت محسن حججی از شهدای مدافع حرم اصفهانی را تبریک و تسلیت گفت.

 متن این پیام به این شرح:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا

درود و سلام بی‌کران خداوند بر ارواح پاک شهیدان عزت‌مند مدافع حرم که جانفشانی و ایثارشان نه‌تنها امنیت را برای این مرز و بوم، که برای اساس اسلام ناب محمدی به ارمغان آورده است. چراکه ایشان در مصاف با کوردلان منحرفی جهاد می‌کنند که به نام اسلام، تیشه بر ریشه دین زده و جلوات رحمانی آن را خدشه دار نموده‌اند.

شهادت جوان‌مرد آزاده شهید« محسن حججی» عزیز که غرور و صلابت در نگاه مقتدر او نشان از طعم شیرین‌تر از عسل شهادت در کامش دارد، هرچند مایه بسی حزن و تألم است، لکن  نور امید را در دل هر دغدغه‌مندی روشن ساخته و جهان را خاطرجمع می‌کند که فرهنگ ایثار و شهادت و البته رشادت همچنان در دل نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز موج می‌زند و هنوز اسلام عزیز علی‌اکبر و قاسم دارد…

در پایان ضمن احترام و تکریم تمام خانواده های شهدا خصوصاً شهدای مدافع حرم، عروج ملکوتی شهید عزیز« محسن حججی» را به خانواده محترم ایشان و مردم ولایتمدار نجف آباد تبریک و تسلیت گفته و از جوار آستان ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از خداوند منان برایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha