جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان مهریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز ظهر امروز به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک گفت: در صورت تقویت تولید داخلی و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط اشتغال و تولید رونق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، امام جمعه شهرستان مهریز امروز در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان ضمن تبریک روز حمایت از صنایع کوچک بر فعالان عرصه تولید، گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است باید بر توان داخلی تکیه و از صنایع کوچک و واحدهای صنعتی در داخل کشور حمایت کنیم.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص صنایع کوچک، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر تاکید فراوانی بر حمایت از تولیدات داخلی و صنایع کوچک و متوسط داشته اند و مسئولین استان نیز در راستای این فرمایشات بایستی برنامه ریزی و حرکت کنند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی که در صورت تحقق اهداف تعیین شده تحریم های استکبار جهانی هیچ اثری بر جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

امام جمعه مهریز با ابراز رضایت از فعالیت های شرکت شهرکهای صنعتی استان در خصوص حمایت از صنایع کوچک، تصریح کرد: حضور در جمع مدیران صنایع و مشاهده فعالیت کارگران و شاغلین در صنعت موجبات دلگرمی همه مسئولین را فراهم می آورد.

حجت الاسلام محی الدینی در پایان خواستار عمل به منویات مقام معظم رهبری از سوی مسئولین شد تا باعث سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha