جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عکسی که داعش از شهید محسن حججی، جوان مؤمن و مجاهد ایرانی منتشر کرد؛ قصد داشت ما را تحقیر کند، اما خودش تحقیر شد؛ چون مردم تفاوت نگاه شهید را با نگاه داعشی پست در چشمان آن‌ها دیدند،چرا که در چهره این شهید اقتدار وایستادگی نمایان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در دیدار با مدیران و مسئولین شهرستان تاکستان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مدافع حرم شهید محسن حججی اظهار داشت: در نگاه شهید حججی عزت و صلابت و اقتدار و در نگاه داعش وحشت و حیرت و ترس و خواری نمایان است که این تصویر نشان دهنده آن است که به دشمنان دین اسلام و قرآن خواهیم فهماند که ملت ایران در برابر همه تهدیدها و زورگویی ها ایستاده و خواهد ایستاد.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان داشت: شهدای مدافع حرم  مصداق بارز آیات الهی در وصف اصحاب پیامبر اسلام (ص) در مقابله با مشرکان هستند که نه تنها ترس در آنها راهی پیدا نکرد بلکه ایمان و تسلیم آنها در برابر دستور الهی روز به روز افزایش یافت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: شهدای مدافع حرم نماد استقامت ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه خداوند وعده داده که هر جا مسلمین مقاومت به خرج داده و در مقابل دشمن استقامت کنند نصرت الهی نیز نصیب‌شان می‌شود، افزود: روایت‌ها در مورد جایگاه شهدا در حقیقت اعجاب انگیز است به طوریکه اگر کسی این روایت‌ها را بخواند و نخواهد که شهید شود با دین آشنا نیست ، چون شهادت آنقدر مرتبه‌ بالایی است که همه ائمه اطهار (ع) این آرزو را داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت:شهدای مدافع حرم اثبات میکنند که انسان ها به حدی رشد می کنند وبه کمال می رسند که حقا مسجود فرشتگان قرار میگیرند وآنها الگوی بشریت به ویژه نسل جوانان می باشند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت زینبی مکمل جهادی است که در مقابل دشمن انجام می‌شودعنوان داشت: ما همچنان در مقابل استکبار و در هر عرصه‌ای که دشمن از آن ورود کند، مقابله خواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  ملت ما او را هرگز از یاد نخواهد برد و تاریخ نام او را به بزرگی یاد خواهد کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان این دیدار شهادت این شهید مدافع حرم را به خانواده ،فرزندان وبه رهبری معظم انقلاب تبریک وتسلیت گفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha