پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اگر سایه ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه بر سر ما نباشد، نمی توانیم نظام اسلامی داشته باشیم؛ لذا باید قدر نعمت ولایت را بدانیم و تابع تمام و کمال ولایت فقیه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه شهرستان اقبالیه به اهمیت نعمت ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولان نظام باید با وحدت و همدلی پشت سر رهبری حرکت کنند.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و عامل بقای جمهوری اسلامی ایران، وحدت همه احزاب، گروه‌ها و قشرهای جامعه حول محور ولایت‌فقیه است.

وی ادامه داد: رهبری و ولایت محور بودن نظام جمهوری اسلامی، اصلی ترین دلیل حفظ نظام اسلامی بوده و سبب شده تا جامعه ایران از ذلت دوران طاغوت به عزت اسلامی، که امروز شاهد آن هستیم برسد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: در دوران طاغوت از آمریکا گرفته تا روس ها و  عاملین استکبار جهانی از جمله بهائیت اجازه هر نوع غارت و ظلمی را به خود می دادند و هرکدام به گوشه ای از خاک و منابع ایران دست درازی کرده بودند و اگر امروز این نظام و مردم عزتمند هستند و ایران در دنیا اعتبار و جایگاه مهم و ارزشمندی دارد به واسطه هدایت ها و هوشیاری های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولایت بوده است.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین به جنگ نرم دشمنان در کنار آماده سازی جنگ سرد و تقویت پایگاه های نظامی در منطقه از سوی دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان از جنگ نرم به عنوان ایجاد فرصتی برای ورود به جنگ سرد استفاده می کنند و در این جنگ نباید به دشمنان باخت و فرصت را به آنان داد.

وی همچنین با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی پرچمدار مکتب اهل بیت(ع) در دنیا و برخوردار از نعمتهای الهی است اظهار کرد: مقاومت ملت ایران، تحریمها و توطئههای دشمن را خنثی کرده که این امر علاوه بر اینکه موجب موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی شده، مسئولیت مدیران و دست‌اندرکاران کشور را سنگین کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی مشروعیت نظام اسلامی را به واسطه ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه اصل مترقی ولایت فقیه به ‌عنوان حرکتی مهم و اساسی در جامعه امروز ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  عظمت و عزت این کشور به برکت ولایت فقیه است و در حقیقت اطاعت از ولی فقیه بر همه تکلیف شرعی و قانونی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha