چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله ناصری / امام جمعه یزد

حوزه/ اعضای ستاد بزرگداشت مراسم سالروز ورود آزادگان استان یزد صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از وی به عنوان یکی از آزادگان استان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، اعضای ستاد بزرگداشت مراسم سالروز ورود آزادگان  استان یزد صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از وی به عنوان یکی از آزادگان استان تجلیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با گرامیداشت حماسه سترگ آزادگان سرافراز در دوران سخت اسارت گفت: جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا با ایثار و فداکاری خود افتخار آفریدند و مصونیت جامعه اسلامی در گرو حفظ ، تقویت و اشاعه روحیه ایثار و شهادت است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: دغدغه اصلی بنده به عنوان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم به ویژه جوانان است.

آیت الله محمد رضا ناصری ایثار، شهادت و مقاومت را مفاهیم ارزشمندی خواند که باید در حفظ آنها کوشا باشیم و فلسفه و انگیزه شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به خوبی تبیین شود تا این ارزش های والا زنده بمانند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد تاکید کرد: موفقیت جمهوری اسلامی در سایه حفظ منزلت اسلام و هویت الهی محقق خواهد شد زیرا دشمن فرهنگ مقابل این ارزش‌ها را تبلیغ می کند و در صدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان از طریق ایجاد بدبینی به ارزشهای الهی همچون ایثار و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: در راستای تعالی این فرهنگ ناب اسلامی خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان باید پیشقدم باشند و بعد از آنکه خود به خوبی با اهداف شهدا و ایثارگران آشنا شدند در راستای ترویج آن تلاش کنند.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با تشریح برنامه های بنیاد به مناسبت سالروز ورود آزادگان گفت: برنامه های امسال با محوریت خود آزادگان برنامه ریزی شده است و توسط خودشان اجرا می شود.

احمد ابراهیمی با برشمردن موفقیت های آزادگان سرافراز در سطح استان افزود: محرومیت از آزادی ظاهری هرگز مانع تلاش این عزیزان نشد و مدارج علمی را چه در دوران اسارت و چه پس از آن تا سطوح عالی پیگیری کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده، خاطر نشان کرد: عظمت کار آزادگان عزیز ما از آن جهت دارای اهمیت است که ایشان با دست خالی در راه عقیده خود نبردی نابرابر با دشمن بعثی که به هیچ قاعده انسانی و اسلامی پایبند نبود، وارد شدند.

وی برگزاری همایش سراسری آزادگان استان همزمان با 26 مرداد را یکی از برنامه های شاخص این مناسبت عنوان کرد که با حضور آزادگان شهرهای مختلف در مرکز استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha