جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شبستری و آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، انتصاب آیت الله مجتهدشبستری در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی، عضویت آیت الله محسن مجتهدشبستری در مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

حضور حضرت آیت الله آقای مجتهد شبستری عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

خبر انتصاب حضرتعالی از طرف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام که خود از نخبگان امین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید موجب مسرت شد.
این نهاد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی که با دور اندیشی امام راحل (قدس الله نفسه الزکیه) تاسیس شده و با درایت و تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به وظایف متعالی خود عمل می کند،خود برگ زرینی از برکات ولایت فقیه می باشد که خداوند متعال به همه ما ارزانی داشته است.
اکنون به نمایندگی از آحاد مردم ولایی و اقشار مختلف آذربایجان انتصاب حضرتعالی را به عضویت این نهاد،  تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت، سربلندی و صحت و سلامتی از خداوند متعال مسئلت می نمایم

نماینده ولی فقیه دراستان آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
سید محمد علی آل هاشم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha