جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با بیان این که امروز رسانه حوزه از جایگاه مناسبی برخوردار است گفت: رسانه مقوله ای جدا نیست؛ بلکه با تمام فعالیت ها و راهبردهای حوزه ارتباط مستقیم داشته و می تواند نقش پیشران و تحولی برای حوزه های علمیه رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، صبح امروز درمراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تکریم و معارفه مدیرمسئول رسانه رسمی حوزه های علمیه که با حضور آیت الله اعرافی، برگزار شد، اظهار داشت: از حسن اعتماد مدیر حوزه های علمیه که بنده را برای این مسئولیت انتخاب نمودند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی ابراز داشت: رسانه ها نقش کلیدی و مهمی دارند؛ به ویژه برای نهادی همانند حوزه های علمیه که ارتباط راهبردی با رسانه ها داشته و باید با آنان تعامل و همکاری های لازم را داشته باشد.

مدیر عامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: رسانه مقوله ای جدا نیست؛ بلکه با تمام فعالیت ها و راهبردهای حوزه ارتباط مستقیم داشته و می تواند نقش پیشران و تحولی برای حوزه های علمیه رقم بزند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه تصریح کرد: از زحمات تمام عزیزانی که در تأسیس این مجموعه اعم از خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه نقش داشتند، تشکر کرده و به شکل ویژه از حجج اسلام والمسلمین فرخ فال و مولایی که زحمات فراوانی را در این مجوعه کشیده اند، تقدیر می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بیان داشت: امروز رسانه حوزه از جایگاه مناسبی برخوردار است و امیدواریم مسئولان جدید آن بتوانند این راه را با استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسان به پیش ببرند.

وی اظهار داشت: یکی از شاخص های موفقیت در سازمان ها، سهم آن رسانه در مجموع آن نهاد است؛ یقینا سهم رسانه در مجموعه فعالیت های حوزه نیازمند به بازنگری اساسی است و باید سهم بزرگتری برای آن در نظر گرفت.

مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه  بیان داشت: امروزه حوزه های علمیه فقط مختص به خود نیست؛ بلکه مرتبط با مجموعه نظام  بوده و به نحوی مرتبط با تمام امت اسلامی و همه بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری در پایان ابراز داشت: یقینا با همراهی مدیر حوزه های علمیه، این مجموعه می تواند قوی تر و بهتر معرفی شده و جایگاه بهتری پیدا نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha