شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طرح شکوفه های قرآنی 

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تاکنون براساس آمارهای موجود در این اداره کل بیش از یکصد و بیست هزار نفر در طرح شکوفه های قرآنی مدارس سطح استان کرمانشاه نام نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون بر اساس آمارهای موجود در این اداره کل بیش از یکصد و بیست هزار نفر در طرح شکوفه های قرآنی مدارس سطح استان کرمانشاه نام نویسی کرده اند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: مرحله استانی طرح شکوفه های قرآنی در اردیبهشت ماه سالجاری در کرمانشاه برگزار شد و مرحله کشوری آن نیز چند روز پیش در مجتمع فرهنگی بعث این شهر انجام گرفت.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به این در این طرح 3 هزار نفر به مرحله استانی را پیدا کردند، ادامه داد: از این تعداد 3 هزار نفر منتخب تعدادی از آنها در مرحله کشوری حضور یافتند.

این مقام مسئول افزود: این طرح برای افراد زیر 18 سال برگزار می شود که در صورت موفقیت در این مرحله، ان شاء الله در مقاطع بالاتر چه در مرحله استانی و چه کشوری حضور خواهند یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha