سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پی حادثه تروریستی منطقه شیعه نشین میرزا اولنگ افغانستان دربیانیه ای تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی برای تقاضای مجازات عاملان این جنایت از دولت افغانستان اقدام عاجل نماید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن بیانیه محکومیت و تسلیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پی حادثه تروریستی منطقه شیعه نشین میرزا اولنگ افغانستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه خونین و غمبار کشتار زنان و مردان بی دفاع و اسارت تعدادی از آنان در منطقه شیعه نشین میرزا اولنگ افغانستان بار دیگر نقاب از چهره زشت نفاق و تزویر جنایت پیشه گان استکبار جهانی، تروریستهای بدطینت تکفیری برداشت و مدعیان دروغین حقوق بشر و امنیت آمریکایی را بیش از پیش رسوا ساخت.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه با عرض تسلیت و تعزیت این واقعه تلخ به ساحت قدسی حضرت ولیعصر(عج) و عموم مسلمانان و شیعیان، این جنایت تروریستی را محکوم نموده از عموم ملتهای مسلمان می خواهد تا با حفظ صفوف متحد مثل همیشه بیدار و استوار در میدانهای جهاد حضور داشته و با تکفیر و گمراهی مبارزه کنند.

و از دولت جمهوری اسلامی نیز انتظار دارد در اتخاذ موضع فعال و موثر کوشا بوده نسبت به کمک و مساعدت به بازماندگان و تقاضای مجازات عاملان این جنایت از دولت افغانستان اقدام عاجل نماید.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه                             

                                                                                                                 

                                                                                                          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha