جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای اعلام کرد: اعلاميه دروغين ديگرى در بعضى از سايتها به نام جمعى از فضلاى حوزه علميه قم علیه این مرجع تقلید منتشر شد كه آن هم سرتاپا دروغ بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای آورده است: بعد از نشر خبر سرتاپا دروغين صداى آمريكا كه حتى يك كلمه آن واقعيت نداشت اعلاميه دروغين ديگرى در بعضى از سايتها به نام جمعى از فضلاى حوزه علميه قم منتشر شد كه آن هم سرتاپا دروغ بود و بعد از تحقيق معلوم شد مربوط به بعضى از اطرافيان آقاى نكونام است.

متن بیانیه دفتر این مرجع تقلید به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

بعد از نشر خبر سرتاپا دروغين صداى آمريكا كه حتى يك كلمه آن واقعيت نداشت اعلاميه دروغين ديگرى در بعضى از سايت‌ها بنام جمعى از فضلاى حوزه علميه قم منتشر شد كه آن هم سرتاپا دروغ بود و بعد از تحقيق معلوم شد مربوط به بعضى از اطرافيان آقاى نكونام است.

آقاى نكونام به سبب مشكلات اخلاقى از سوى دادگاه ويژه محكوم و در زندان است و تصور بعضى از اطرافيان او اين است كه حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى(مدّظلّه) اصرار بر مجازات او داشته‌اند، در حالى كه بارها گفته‌ايم اين اشتباه محض است و ايشان دخالتى در اين موضوع نداشته است.

اكنون اينها از هر فرصتى براى هتاكى به معظم له استفاده مى‌كنند و جالب اين‌كه ذيل اعلاميه آن‌ها بدون هيچ مناسبتى صحبت از آقاى نكونام آمده و از او با القاب خلافى ياد كرده و عملا خود را معرفى كرده‌اند. ما به آنها نصيحت مى‌كنيم كه مصلحت شما اين است كه او را به حال خود رها كنيد و از دفاع از وى خوددارى كنيد كه خداى ناكرده سبب تباهى دنيا و آخرت شما مى‌شود.

والسلام على من اتبع الهدى

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha