شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم از مواضع علما و مراجع و آیت الله بوشهری در مراسم افتتاح طرح تولید نیروی برق خورشیدی و توانمندسازی مددجویان و همچنین القای روح خود باوری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مهندس سیدمهدی صادقی امروز در مراسم آغاز به کار طرح برکت آفتاب در روستای سراجه با اشاره به آثار فرهنگی این طرح گفت: این طرح به منظور توسعه اقتصاد مقاومتی و به منصه ظهور رساندن یکی از عرصههای مهم در این رابطه شکل گرفته است تا ثابت شود که میتوان گام به گام جامعه را به سمت تولید و خودکفایی با فعالیت صحیح اقتصادی پیش برد.

استاندار قم بیان کرد: اینکه این کار از کمیته امداد و خودکفاکردن مددجویان آغاز شده است بسیار نیکو است زیرا این قشر عزیز با این اقدام هم خودکفا میشوند و هم این حس کارآفرینی در وجود آحاد طبقات اجتماعی شکوفا میشود.

وی گفت: باید روحیه خودباوری را در آحاد اجتماع توسعه دهیم؛ از جمله لوازم این امر توسعه روح خودباوری و کارآفرینی است؛ همه ما باید تلاش کنیم که روحیه امید به زندگی و کار و تلاش در نهادینه کنیم.

صادقی یادآورشد: همه مدیران و مسددولان به دنبال تغییر این نگاه و این مسیر هستند و خوشبختانه مراجع و علما و بزرگان حوزه نیز همیشه مشوق مسئولان و مردم برای کارآفرینی بودهاند و امروز نیز آیتالله بوشهری نیز همین تاکید را با تکیه بر معارف دین بیان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha