پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی توفیق خدمت به مردم را همانند زیارت کعبه و حتی بالاتر عنوان کرد و گفت: جهادگران عمارهای زمان هستند؛ همچنین افرادی نیز مالک اشتر زمان بوده و کسانی هم در چهره نفاق می باشند که باطن شان را فقط خدا می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با جهادگران بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه انسان برای خدمت به مردم و انجام کار خیر باید توفیق داشته باشد، اظهار کرد: عمر یک فرصت است و هر کسی هر هنری دارد در این فرصت باید انجام دهد .

وی با اشاره به حدیث «حق را که شناختی پایدار باش چرا که دنیا لحظه ای بیش نیست» افزود: هر زمانی نفس انسان او را وسوسه کند، باید این حدیت را به یاد آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جهادگران را عمارهای زمان دانست و تاکید کرد: آنچه انسان با آن مواجه است یک لحظه بیش نیست و در آن زمان باید سعی کنیم خدمت گذار، خیرخواه، خداپرست و راستگو باشیم و گره از کار مردم بگشاییم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی توفیق خدمت به مردم را همانند زیارت کعبه و حتی بالاتر عنوان کرد و گفت: جهادگران عمارهای زمان هستند؛ همچنین افرادی نیز مالک اشتر زمان بوده و کسانی هم در چهره نفاق می باشند که باطن شان را فقط خدا می داند.

 وی ادامه داد: باید شما توفیق خدمت به مردم را شکر کرده و اگر خدمتی به روستایی می کنید این کار بالاترین ثواب را دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عمل شما دعوت به خیر است، افزود: وای به حال کسانی که از این فرصت خدمت به مردم سوء استفاده می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، راه شهدا را، سعادت دنیا و آخرت توصیف کرد و افزود: انسان های بزرگی همچون شهید حججی حداکثر استفاده را از این فرصت ها زندگی کردند و به سعادت اخروی رسیدند.

 وی با اشاره به اینکه هوای نفس انسان را وسوسه می کند تاکید کرد: نباید به دنبال رفاه، امتیاز و سوء استفاده بود؛ چراکه این دنیا آزمایش انسان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha