پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست مهدوی

حوزه/ یکصد و چهاردهمین نشست علمی فرهنگ مهدوی با موضوع «رویکرد نوین هالیوود به آخرالزمان» در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، یکصد و چهاردهمین نشست علمی فرهنگ مهدوی با موضوع «رویکرد نوین هالیوود به آخرالزمان» و با حضور استاد سعید مستغاثی کارشناس و منتقد سینما، در عصر آخرین پنجشنبه ماه (26 مرداد) در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

گفتنی است، یکی از موضوعاتی که از بدو تأسیس هالیوود به غلط در ذهن ها جای دادند این است که هالیوود یک کارخانه رویاسازی و سرگرمی‌ بیش نیست، موعود با پژوهش، دعوت از اساتید فن و نشر آثار مختلف در حوزه نقد سینمای آخرالزمان و هالیوود، ثابت کرد که هالیوود صرفا یک مجموعه سرگرمی ساز نیست و بشدت ایدئولوژیک بوده که تا الان در راستای اهداف متعدد نظام استکبارجهانی و کنترل اذهان عمومی دست به خلق آثار هنری زده است.

آنچه در در نشست 114 موعود مطرح خواهد شد عبارتند از؛ «هالیوود چه رویکرد جدیدی به موضوع آخرالزمان دارد؟!»، «این رویکرد از چه ویژگی هایی برخوردار است ؟!»، «کدام فیلمها بیانگر این رویکرد جدید هستند؟!»، این ها سوالهایی است که در نشست مرداد ماه با موضوع «رویکرد نوین هالیوود به آخرالزمان» استاد سعید مستغاثی به آنها پاسخ خواهند داد.

لازم به ذکر است، سلسله نشست های فرهنگ مهدوی در آخرین پنجشنبه هرماه شمسی از سال 84تا الان به صورت منظم در تهران برگزار شده و شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha