چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گرامیداشت شهید حججی در حوزه سامن

حوزه/ شهید حججی با اهدای خون مقدس خود به اسلام راه حق را از باطل به جهانیان نشان داد و جلوی مسیر انحرافی را با خط سرخ خون خود خط کشی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام  محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان سامن بیان داشت:  شهادت این شهید نورانی حال و هوای کشور ایران و شیعیان جهان را عوض کرده و نشان داده است هنوز ادامه دهندگان راه سید الشهدا(ع) وجود دارند.

وی تصریح کرد: مسیر شهادت و ادامه دادن راه امام حسین(ع) تحول و انقلابی بزرگ در جهان ایجاد کرده که سبب می شود همه انسان ها وادار به اندیشه شوند.

حجت الاسلام  برقراری گفت: شهید حججی با اهدای خون مقدس خود به اسلام راه حق را از باطل به جهانیان نشان داد و جلوی مسیر انحرافی را با خط سرخ خون خود خط کشی کرد.

وی افزود: زمانی که انسان با خدا و همراه دین الهی بود می تواند دنیا را متحول کند؛ این نشان از قدرت بی بدیل اسلام ناب محمدی(ص) و حقانیت این دین الهی است.

امام جمعه ملایر با اشاره به ضرورت اخلاق در دین اسلام مطرح کرد: اگر انسان متخلق به اخلاق الهی بوده و متعلم در علم لدنی آل پیامبر(ص) شود، می تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.

وی ابراز داشت: شهدایی همچون شهید گران قدر محسن حججی که با معرفت کامل در راه اسلام قدم گذاشته اند، همه آموخته ی خود را از معارف حوزوی و دینی فراگرفته اند.

این استاد حوزه ادامه داد: امیر مومنان(ع) به کمیل می فرماید انسان برای هر حرکتی نیاز به معرفت دارد؛ شهادت نیازمند به معرفت بوده و بهترین بستر برای رسیدن به معرفت، حوزه های علمیه هستند.

حجت الاسلام  برقراری گفت: حوزه های علمیه نتیجه راه تمامی انبیاء و اوصیا الهی است؛ شهادت هنر مردان خداست که در حوزه های علمیه تربیت می شوند.

وی در پایان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب که سردمدار تمامی شهدا و مسلمانان جهان است در حوزه های علمیه رشد کرده و به این نتیجه با میثاقی که با حوزه های علمیه داشته است رسیده اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha